28 Mayıs 2014 Çarşamba

Son enerji kırıntılarım. Yarın 5 filan gibi noktalıyorum bu dönemi. Okulu kapatıp çıkacam. Cuma da geri girecem parti için. 2 haftadır okul kimliğim kayıp. Kimliksizlik is the best. Şakaşaka değil. Her sabah nizamiyede "ya şey ehehehe kimliğim kayıp da benim hehe ama mesela staj belgem var?" filan diyorum. Cümlemi tamamlamadan "tmm" diyor güvenlikçi ama olsun. Bugün personality finalimi öğrenip "HEHE OKULUM UZADI GALİBASI" diye bir süre üzüldüm, sonra birtakım hesaplara giriştim ve vardığım sonuç hala ihtimaller denizinde yüzmekte olduğum. Eğer ben bu okulu uzatmaz isem hiç kimse uzatmaz arkadaşlar o kadar da net konuşuyorum. O yüzden benim bi belli olsun, siz de ona göre kendinizinkine karar verirsiniz.

Size ilginç bir bilgi vereyim o zaman:

H.M. bir epilepsi hastasıydı ve ameliyatla medial temporal lobu çıkarıldı ve epilepsisi geçti. Fakat o da nesiydi? Bu sefer de anterograde amnesia çıkmış idi başına. Ah çilekeş EYÇ EM. Dertler derya olmuştu. Yeni olan şeyleri aklında tutamıyordu. Bütün gün birlikte testlere girdiği doktorunu ertesi gün unutuveriyordu minik balık. Cerrahlar kaş yaparken göz çıkarmışlardı. Yazık olmuştu Eyç Em'e.

İşte H & M'in adı buradan geliyor çocuklar. H & M'in tüm geliri dünyadaki hafızasını kaybetmiş kimsesiz insanların tedavilerinde kullanılıyor. Artık havalı gibi hipster şapkaları, gözlükleri aldığınız mağazaya giderken bir kere daha düşünürsünüz.

-uydurdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder