19 Mayıs 2014 Pazartesi

Merhaba.

Finallere 2 gün kaldı. Uykulardan uyku beğeniyorum. Adım atacağım da halim yok. Kuzenim "hayatım sanki ekranda iki tane 1024 varmış da birleştirip 2048 yapamıyorum gibi bu ara." yazmış. Daha güzel anlatamazdı durumumu herhalde. Bu sene en güzel havalar bir şekilde harcandı, şimdi finaller de var ama yine de daha fazla harcatmayacağım. Kütüphanenin önünde sigara içerken bile son mayısların tadını çıkarmaya niyetliyim. Zaten öğrencinin görevi ders çalışmak sonuçta, serserilik yapacak halim yok orda burda...... Küçük esprilerim ve şakalarımla tekrardan dünyaya dönmeye başlıyorum hazır olun çocuklar.

Cuma günü okulda son sınıfların tez sunumları vardı. Şık giyimli psikoloji öğrencileri rektöre ve hocalara tezlerini sunup master planları hakkında konuşup kikirdiyorlardı. Bense merdivenleri haldır huldur koşup sırt çantam ve dağınık saçlarımla hazır bütün hocalar ordayken birkaç tanesini kıstırayım dedim. Tezlerle ilgileniyormuş gibi yapıp işi biten hocaların karşısında bilin bakalım hangi ulvi amaç için belirdim?


















bu arada o salona girdiğimde ulan dedim ya, şurayı yaksam var ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder