26 Mayıs 2014 Pazartesi

Güzel günler geçirdiğimi söyleyemeyeceğim dostlar fakat sıçtın mavisinde Mozart'ın balkonunda sigara içmek bana iyi hissettirdi. Sabah 4 gibi yaptığımız muhabbetler hani bazen o saatlerde yerel kanallarda karşımıza saçma sapan bir tartışma programı gibi değil gibi bir şey çıkar ve poker face olarak izleriz ya, işte o programlardaki muhabbetler gibiydi. Ben Türkiye Reicikiler Derneği Genel Sekreteri ve Meltem Yaşam Savunma Uzmanı olarak axon ve dendritler üzerinden paralel evrenleri yorumlayıp uzak doğu felsefelerine küçük bir giriş yaptık. Telefona Hüseyin hocanın bağlandığını hayal edip kendi kendimize ayar verdik. Hiç uykuyla girdiğim sınavdan güzel duygularla çıkıp sene başından beri gaza gelip gelip bize bonus ödevler veren ve hiçbir sınavı, hiçbir ödevi okumayan ve geçen gün harf notlarımızı mail atıp bizden kağıtlarımızı görmeyi talep ettiğimize dair mailler alan ve bize "iyi niyetimi suistimal ettiniz, benim hesaplarıma inanmadınız, bu kadar işin gücün arasında sizin saygısız maillerinizle uğraştım, geri alıyom bonusları, sakın mail atmayın odama da gelmeyin cevap vermicem :S.s.ss" temalı bir mail döşeyen hocanın yanına gidip sinirlerimizi bozduk. Aslında hiç gitmeyip dilekçe vermeyi düşünüyordu insanlar, fakat salak ben "ya belki bir anlık sinirle atmıştır, biz yine de tekrar bi güzelce konuşmayı deneyelim" fikrini attım. Bu tarz salak işleri hayatımın her alanındaki her ilişkide yapıyorum. Çünkü insanlar 18'inden sonra iletişim yollarını kapamasın bi zahmet amk. Cevap vermicekmişmiş. Neyse, gittik konuştuk, mesele halloldu gibi oldu, ama olan yine bana oldu çocuglar. Hocanın "saygısız mail" dediği maillerden bir tanesi bana aitmiş, ve sizi temin ederim ki mail'imden saygı fışkırıyordu. İnsanların yanında bana "hhğmmm o mailleri atanlardan biri de burda :S:S.s" dediğinde ısrarla mail'imi yüksek sesle okumasını istedim ama açtı, azıcık okuyup "nyse ya tmm :S.s" dedi. Hocanın üzerine atlayıp kendisiyle beraber pencereden aşağı mı uçmalıydım yoksa sinirimi içime mi gömmeliydim? Emotion regulation yetilerim bir hayli yüksek olacak ki hiçbir şey söylemedim. İnsanlara durumu izah ettim. Ama hala baya canım sıkkın bu işe.

YA BIRAK DA GİDEYİM AMK OKULU YETHER BE YETHER!

















bu ara bunu dinliyom hep.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder