12 Mayıs 2014 Pazartesi

Geçen sene sınava girmemek için hasta numarası yapıp "serum yer kahvaltıyı da aradan çıkarırım" diye düşünürek sağlık merkezine gidip sağlıklı halimle iğne yemem ve götümün ağrısından yatağa düşmemden sonraki en büyük gerizekalılığımı yapmış bulundum fakat lakin ki anlatmayacağım.

Hani böyle okula terlikle ya da donla gittiğimizi ya da bir türlü hiçbir yere yetişemediğimizi gördüğümüz korkunç saçmalıktaki rüyalar var ya, bu ayın her günü öyle geçiyor.

sanki şu an bana biri sesini yükseltse 17 gün boyunca aralıksız ağlayabilirmişim gibime geliyor.

8 yorum:

  1. izninle stalkerlığın dibine vurmuş bulunuyorum.

    şaka şaka.

    bilkent araştırması yaparken karşıma çıktın.
    0:58

    çok tatlısın, yakşamlar.

    YanıtlaSil
  2. BİLGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BENİ ÇILDIRTMAAAAAA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağlıyım diye mi bağırıyon :(

      Sil
  3. Lan ben çok mutsuzum. Niye böyle oluyo? Sen inanmiyosun galiba ama ben namaz kilip senin için de dua ediyorum. Hiç tanimiyorum seni burda yazdiklarin dışında ama aklima geliyosun bazen öyle. Bil istedim belki iyi hissedersin.

    YanıtlaSil