30 Mart 2014 Pazar

Yine durduk yere kış geldi. Hem de çok geldi. Çok üşüdüm. Sonra aradığım kot gömleği buldum. 90'lar kot gömleği. Sonra dedim ki oy vermeye bununla gideyim, uğur getirsin, Mansur başkanıma pozitif enerci getirsin.

İki hafta diyet yaptım. Merve'nin yazdığı diyet listesine neredeyse tamamen uydum. Bugün dedim ki sikerler. Bu kararımı kahvaltıda paçanga böreği, öğle yemeğinde kokoreç, akşam yemeğinde çikolatalı pasta yiyerek kutladım. Kokoreçimden kocaman dev bir parça metal tel çıktı. Boğazıma saplanmadan fark ettiğim iyi oldu. Hesabı ödemekten yırtıp kokoreç ve bira paramla gömlek aldım. Fair enough.

Çok kötü bir his olarak odada otururken "gidip acıcık da bağamlarla oturayım" diye düşünmek ama bir şeylerle meşgul olmaktan kalkamamak ve tam gittiğinde anne baba herkesin çoktan uyumuş olduklarını fark etmek, bu akşam da aileyle oturma şansını kaybetmiş olmak. Valla bok gibi bir his.

Çok kötü kış geldi gibi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder