4 Mart 2014 Salı

Jack Blogger'ın yoğun isteklerine dayanamayıp yazmaya karar verdim. Ya da taciz mi demeliyim bilemiyorum.....

Huzurdan öleyazacağım birtakım günler geçirmeye devam ediyorum. Aklıma da Barış Bıçakçı'nın yazdığı "her şeyi yerli yerinde, tıkır tıkır işleyen bir hayat kurguladığında, o hayatı yerle bir edecek bir felaket kurgulamak da farz olur." sözü geliyor ama kafamı silkeleyip "git düşünce git düşünce git düşünce" taktiğini uyguluyorum, gidiyor düşünce.

Bu aralar yeni aldığım 50mm lensimle oynayıp duruyorum. Ama yazıya 50mm ile çekilmiş bir fotoğraf yerine analog bir fotoğraf ekleyip Jack Blogger'ı kendi silahıyla vuracağım

-------

ßugün Yeni Bir Meyhane Keşfettim Mezarlığın Karşısında , ßirgün Beni Ararda Bulamassan Ya Meyhanedeyim Yada Tam Karşısında.!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder