9 Mart 2014 Pazar

Dün Öykü'nün doğum gününü kutladık. Bugün ders çalışmak gerekiyor. Salı günü sınav var. Konular çok sıkıcı. Çoluk çocuk bebek püsür psikolojisi. Aslında bazen sıkıcı değil. Sınava çalışmak sıkıcı. Yılbaşında da eğlenirken ara ara PERCEPTION SINAVI diyip insanları gerdiğimi hatırladım. Ne pis bir insanım :( Ya sanırım benim çalışma sandalyem masama göre biraz alçak. Sanırım bununla ilgili problemlerim var. O zaman madem öyle ben de bütün pamuklanmış kazaklarımın pamuklarını toplayayım. Şakaşaka. Irgat mıyım lan ben? Değilim. Haftaya Merve gelecek. Kendimi pamuk toplayarak değil Merve'nin gelecek olmasıyla motive etmem herkes için daha iyi olacak. Ne herkes içini be. Annembabam yine pazar günü sinemasına gidiyorlar. Az önce annem 17. kez beni de çağırdı ben de 21. kez SALI SINAVIM VAR?!! dedim. Sonra babam "aferim benim sorumluluk sahibi kızıma." dedi. Teşekkürler lütfen. Ev boşalsın da ben de rahat rahat pamuk toplayayım o zamansa.

Son olarak sabahları baş ağrısıyla uyanmanın boktanlığına değinmek istiyorum. Ve geçtiğimiz iki haftada ne kadar çok ağrı kesici tükettiğime. Ama ne yalan söyleyeyim ağrı kesici müthiş bir icat. Anneme göre başım uyurken telefona ve modeme çok yakın olduğum için ağrıyor. Bence çok ders çalışmaktanahsdjg.

Ama ben artık gidiyorum hadi hayırlı pazarlar.

3 yorum:

  1. Özlemişiz ;)

    YanıtlaSil
  2. ilaç içmeyi kes yavru. kronikleşiyor. sabah kalktığında temiz hava ve bitki çayı dene:*

    YanıtlaSil
  3. göz bozukluğu = baş ağrısı. olabiliyor.

    YanıtlaSil