15 Şubat 2014 Cumartesi

Bu akşam saat 7 gibi durup dururken kısa bir süreliğine enerjinizin emildiğini, böyle bir yaşama isteğinizin kaybolduğunu hissettiyseniz sebebini hemen açıklayayım:

Babamla Kızılay'da bir yerde yemek yiyorduk. Yan masamızda iki tane amca tavla oynuyordu. Bir tanesinin telefonu çaldı. Biraz konuştuktan sonra arkadaşına "YA BU ÇOCUK BENİ ÇILDIRTACAK. FİZİK DERSİNİ KIRMIŞ. HEM FİZİK ZAYIF GELDİ HEM DE DERSE GİRMEMİŞ." dedi. Arkadaşı da "ya sakin ol belki yetişememiştir. Yağmurdan.. Ne bileyim otobüs gelmemiştir." dedi. Adam da "hayır ilk iki saate girip çıkmış." dedi. Sonra oğlunu aradı. "ŞU AN NERDESİN? ŞU AN ÇOK SİNİRLİYİM VE SENİ DÖVMEK İSTİYORUM. NERDESİN ÇABUK SÖYLE ŞEREFSİZ!" filan dedi. Kapattığında da arkadaşına "dersten çıkıp etüte girdim dedi." dedi. Sonra dersaneyi tekrar aradı ve "oğlum böyle böyle diyor, doğru mu bu bi doğrular mısınız?" dedi. Biraz konuşunca tekrar arkadaşına "sekreter dedi ki; eğer etütü fiziktense fizik hocası aynı anda iki yerde olamaz, eğer başka derstense de kendi ders saatine etüt alamaz. Öldürecem onu. Şerefsiz." dedi. Ben de bunlar olurken o çocuk için o kadar gerildim o kadar üzüldüm ve hissettiklerini o kadar iyi anladım, inanılmaz bir empati kurdum ki bir an kendimde dünyadaki bütün güzel enerjiyi birkaç dakikalığına o çocuğa aktarma hakkı buldum. Bu enerjiyle algıları öyle bir açılsın ki bir an bu yaşadığı boktan olayın üzerinden birkaç sene geçmiş ve birilerine anlatıp gülüyormuş gibi hissetsin. Eve gidip babasıyla karşılaştığında ve babası kim bilir neler söyleyip yaptığında sadece bilgece gülümseyip odasına çekilebilsin.

İşte enerjiniz bir süreliğine bu yüzden çekildi. Haber vereyim istedim.

8 yorum:

  1. ah be bilge sekizde hoşlandığım çocukla buluştum ve her şey bok gibiydi. Biz anonimlerini dışarda tutsaydın bari :(

    YanıtlaSil
  2. harbiden benim enerjim cekildi o ara he. erkek arkadasım bile farkedip sordu "noldu bir halsizleştin" deyü. neyse umarım enerjim yaramıştır cocugun işine. yazık cunku cocuga. benim babam da cok kötü bir insan bu tarz konularda. ben de cok cektim bilirim.

    YanıtlaSil
  3. oğlum o saatte bayıldım lan?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim en çok senden emüklemişim heralde, hakkını helal et :(

      Sil
  4. ben market alışverişi yapıyodum o sırada, güzel enerjim pek yokmuşsa demek. ayrıca benim babam böyle değil diye dünyanın en şanslı insanıyım belki de ve bu yüzden güzel enerjim olmadığını iddia etmek çok alçakça.

    YanıtlaSil