1 Ocak 2014 Çarşamba

Yeni yıldan herkeslere merhabalar olsun.

Dün sabah okula gidecekken birden "neden okula gidiyorum ki ya?" diyip gitmekten vazgeçtim. Sonra yılbaşı ışıkları aldım. Sonra Öykü geldi, onunla votka ve bir sürü mısır cips filan aldık. Sonra Cem Yılmaz izleyip her küfrettiğinde shot yapma oyunu oynadık. Sonra Öykü evde bulunan ne olduklarından emin olmadığımız iki içki, votka, asidi kaçmış eski bir sprite ve kolayla koktely yaptı. Saat 8'de sarhoştuk. Berk'in ev arkadaşı Maykıl da geldi ve hazır sarhoşken pıtır pıtır İngilizce konuştuk. Yani diğerlerini bilemiyorum da ben normalde pek konuşamıyom. Sonra 9 servisiyle Melihlere gittik. Orda tatlış bir yeni yıl partisi vardı. Sessiz sinema ve tombala oynamalı. Ve sandviçli. Yeni yıla reggie eşliğinde dans edip sandviç yerken girdim. Ve tombalada sadece 1. çinko yapabildim. Oradan da geçen seneki eve gittik. Değişen hiçbir şey yoktu. Sadece bu sefer insanlar birbirlerini boardmarker'la boyamışlardı. Yine içkiler beleşti ve bu sefer "içkinizi yanınızda getirin" şeysini bozanlar biz değildik. Öykücüğüm yine kokteyl yaptı iki arada bi derede plastik bardaklarla. Ve hayır. Kırmızı plastik bardak hayalim gerçekleşmedi. Ya sen o kadar amerikan pastası sıtayla parti organize et evinde ama kırmızı plastik bardak alma. Olacak iş değil.

Sonra eve döndük. Eve dönerken Maykıl bu sefer de taksiciyi kitleyip bizleri utandırdı...... Sonra da sabah 4'te sabah 4'te yenmek için hiç de uygun olmayan şeyler yiyip yattık. Bu sırada uyumadan önce Öykü "e ben artık kalkıyım mademse" filan diyip error verdirtti bize. Ya bence çokkomik asdjfg

























Öğlen hayvan gibi kahvaltı yaptıktan sonra evlere dağıldık. Eve gidip uyuma hayalleri kuruyordum ve uyudum da ama aslında uyumamışım gibi. Yani uyuyorum uyuyorum, uyumamışım gibi geliyor. Yani şöyle, kafamın üstünde sims'teki gibi yeşil barlardan varmış ve bozulmuş ve uyku barım hiç dolmuyormuş. Neyse en azından bu sene geçen seneki gibi finallerim 2'sinde değil 4'ünde başlıyor. Bugün ders çalışmak zorunda olduğumu düşünsenize. Valla ölem daha iyi. Şakaşaka değil.
























Neyse işte, demem o ki, yeni yılınız çok kutlu pek mutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder