5 Ocak 2014 Pazar

Merhaba.

Bir tane kayıp ilkokul kankam var. Onun babası arada okula gelir öğretmen gelmeden önce tahtaya ders: konu: filan yazıp komiklikler şakalar yapardı. Eğlenceli bir beydi. Biz de "babaya bak la" diye izlerdik. Sonra altıncı sınıftayken zorla Almanca dersi verdiler bize. Hoca da Almanca bilen bir müzik hocası. Yani TRT korosunda filan takılıyordu. Belki de şarkı söyleyen bir Almanca hocasıydı. Gerçekten şu an bilemiyorum. Uyuz tiki bi kadındı. Neyse işte. Almanca'dan 2 aldıydık biz kankamla. Üzüldük filan baya. Çünkü altıncı sınıfta iki mi alınır yani? Alınmaz. İşte aldık biz. Bunun babası da yine okula gelmişti o gün. Benim üzülmemin nedeni tabii aileme nasıl söyleyeceğim, aman da nasıl olacak filan. Kankam babasını görür görmez "baba yaae biz 2 aldık Almanca'dan ::(((((((" dedi. Benim aklım çıktı NASIL BU SHEQİL SÖYLERSİN.......... diye. Çünkü ben önce günlerce sürecek olan bir plan yapıp veli toplantısına 1 kala filan açıklamayı düşünmüştüm. Neyse. Babası da güldü, dedi ki;  "0 veya 1 de alabilirdiniz sonuçta, ama almadınız ;)))."

 Vay amk vay amk diye şok olduydum.

 Bu da böyle bir anımdır.

7 yorum:

  1. bilge yazısı gibi bilge yazısı lan haftalar sonra

    YanıtlaSil
  2. sen de yeni bakan altımızda oturuyo yazınca vay amk demedik değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye alttaki bakan olunca biz de mi olmuş sayıldık

      Sil
    2. ben sana sataştıgımı unutuyorum biliyon mu. anonim olmak da zor zanaat. zenginsiniz yani amk. ötesi mi var. bakan olunca kuş mu konuyo bokunuza. zengin olmanız yeter. zengin pislik.

      Sil
  3. vay amk kız 12 yaşındayken bile amk diyormuş amk.

    YanıtlaSil