29 Aralık 2013 Pazar

Yılın son pazarından son pazar bunalmalarını yaşıyorum. Hava bok gibi karanlık, yataktan çıkmayarak 4 ocak'taki perception finalimi düşünmemeye çalışıyorum. Artık işler yolunda giderse okulun bitmesine 1buçuk sene kalmış olacağı için mutluyum çünkü okuldan sıkıldım. İş çıkışı bir şeyler içmek istiyorum annıyonuz mu? Kırmızı plastik bardakla değil tabii. O yeni yıl partisi için.

Uzun bir aradan sonra zenit'le çektiğim makara da boş çıktı ve üzüldüm baya. Çünkü bu sefer tam istediğim gibi aylara yayılan bir makara olacaktı ve ne bileyim işte, fotoğrafların çoğu aynı insanlar ve aynı mekanlar ve aynı kıfayetlerle dolu olmayacaktı. Neler çektiğimi hatırlamadığım, minnoş eylül'den günümüze gelen fotoğraflar olacaktı fakat ne oldu? Makinemizin perdesine bir haller olmuş. Sonra az önce internetten analog makinelere baktım, yenisini mi alsam acaba diye. Pahalı geldiler. Onun yerine dijitalciğime 50mm lens alırım. NEYSE YA.

Bir de 31 Aralık akşamı planları var. Ne olacak, neler olacak, nasıl olacak, nasıl bitecek. Kafam rahat edecek mi yoksa telefonumu klozete filan mı düşürmem gerekecek. Belki de hiçbirine gerek kalmayacak çünkü salı sabahı okula giderken otobüs çarpacak. Bana. Gibi şeyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder