23 Aralık 2013 Pazartesi

Yılbaşında İstanbul'a gitme planını aylar öncesinden çok enerji dolu bir şekilde yapmıştık ama vakit daraldıkça "yae onlar gelsin...... onlar gelsin evet... sınavlar var.. para yok.. hava soğuk.... hep ben gidiyom onlar gelsin." şeklini almaya başladı. Muhtemelen bu yılbaşında ayrı olacağız İstanbul'daki japon balıklarımla. Gerçi geçen sene de 2 ocak'ta cognitive finalim olduğu için bir hafta öncesinden gitmiştim. Sonra ne oldu? 1 ocak sabahı bütün vücudum tutulmuş, başım da zangır zungur bir halde uyanmıştım. Cognitive n'oldu peki? D+ ilen geçmiş bulundum.

Yeni yılbaşı planım: Kırmızı plastik bardakta alkollü meşrubat tüketip ecnebi gibi davranmak. Baya minimize ettim yani planları. Şimdi ihtiyacım olan tek şey kırmızı plastik bardak ve alkol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder