10 Aralık 2013 Salı

Merhaba!

Üçbeş günlük ders çalışma kahrımın ardından yeniden kafası rahat bir insan oldum. Sınavlar da fena geçmedi. Dün mr çektirmeye gittim ve bir ara bacaklarımın erimeye başladığını filan sandım. Oralarda bir yerlerde zamanı gösteren bir şeyler olmalı ama yok. O iyrenç korkunç seslerin arasında bacağımın yandığını düşünürken bi yandan da "lan 15 dakkayı kesin geçti. Bence beni unuttular. Ama ya bu bir yanılsamaysa? Ya aslında daha 5 dakika olduysa ve ben hareket edersem ve bu sefer tekrar baştan başlarlarsa. Ayağını düşünme ayağını düşünme laylay. Seslerden şarkı yap. Hay sikem böyle şarkıyı. Kimse yok mu ya :(" gibi türlü çeşitli şeyler düşündüm. Biter bitmez bacağıma dokundum ve yööe, herhangi bir fazladan ısı belirtisi yoktu.

İki gün perception çalışmış biri olarak diyebilirim ki; insan beyni çok acayip. Vardığım sonuç bu.

-dizimag'in kapanması kalbimi kırdı. Biz de biliyoz torrent'ten dizi indirmesini ama bazılarımızın internetleri yarakkürek olduğundan 2 saatte anca iniyor bir bölüm. Hem yurtta olsam ne olacaktı? Torrent yasak orda mesela. HE NE OLACAKTI?

2 yorum:

  1. ben de pazartesi akşamı mr çekindim ve ısınıp sonra dokunduğumda kafayı yediğimi falan düşündüm. demek ki normalmiş allam çok mutluyum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba herkeste aynı etkiyi mi yapıyor yoksa ikimizde mi bi sorun var..... Çünkü ikimizde de olması genellemen için yeterli değil yani normal olmayabiliriz :((

      Sil