9 Aralık 2013 Pazartesi

Merhaba!

Çalışmak değil de çalışmak zorunda olmak boktan. Yoksa çalışma esnasında bi acı çekmiyorum ama çalışmaya başlamadan öncesi baya kahırlı. Bugün dersim yok, 1 saat sonra filan okula gideceğim, orda beraber çalışacağız. Sonra 5buçuk'ta ayağımı iyileştirme ve geliştirme çalışmalarım için yine hastaneye gideceğim. Sonra eve gelip çalışmaya devam etmek zorundayım ühühü işte bu zorunda olmak kısmı beni çok üzüyor çook! ÇOK ÖZGÜR RUHLU BİR İNSANIM DA :s.SS

Yeni yıl geliyor demek ve bu yıl bitiyor demek arasında çokça fark var. Eskiden bir yıl mutlu bir yıl mutsuz olduğumu belirlemiştim ve eğer bu doğruysa 2014'te mutsuz olmam gerekiyor. Korkuyorum biraz. O yüzden hööeeoaa yeni yıl geliyeeoeööe diye heyecanlanmıyorum bu yıl. 2013 güzeldi. Hala da güzel. Yaz hariç gerçi. 2013 yazından pek memnun kalmadım ama olsun. Boş boş yazıyorum yine hııamına. Ama geçen seneki yeni yıl içlenmeli yazımda şöyle demişim;

-2013'ünüz güzel geçsin. Ben artık herhangi bir beklenti içerisine girmiyorum. Yıllara, aylara, mevsimlere anlam yüklemiyorum. Buna kendim karar vermedim. İçimdeki anlam yükleme mekanizması kendiliğinden çökmüş. Ruhum kulaklarımdan akmış. Ama canım sağolmuş.

Doğru demişim. Anlam yüklemeyince daha güzel olmuş. İyi ki de yüklememişim valla ooh.























-Bu erken bi yeni yıl içlenmeli yazı oldu sanırım. Belki yeniden yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder