5 Aralık 2013 Perşembe

Hiç yaşanmasaydı da olurdu günleri'ne bir yenisi daha eklendi. Bu çeşit günler genellikle sınavlardan birkaç gün önceye denk geliyor. Hmm. Bütün gün kayda değer hiçbir şey yapmamış olmak, biraz bunalmak, havanın erken kararmasının da etkisiyle daha da bunalmak, canı sıkılmak. Böyle bir gündü.

Dün soğuktan ölmemeyi başarıp Duygu ve Reyyan'la Gezici Festival'e gittik. Dur bakim neydi, Ain't Them Bodies Saints'miş. Kahır bela hislerle dolup çıktık. Sonra kahve içtik. Kahve, muhabbet ve ufo pek tatlı geldi, kalkamadık. Sinema biletlerinin çirkinliğine üzülüyorum. Hele alışveriş merkezlerindekiler. Üf. Bildiğin fiş. Fiş ya. Neden öyle ki?

Bugün kayda değer bir şey yaptım bu arada: Eczaneye gidip babanneme nurofen aldım. İnsanlık için küçük, benim için de küçük, babanem zaten alzaymır, kime büyük bir adımdı? Hiç kimseye. Normal adımdı. Sonuçta sadece büyük ve önemli adımları kayda geçireceğiz diye bir kural yok.

-Paris'e gidebilecek miyiz?



1 yorum:

  1. sinema biletlerinin fiş halleri benim de hiç hoşuma gitmiyor, onları saklayan var şöyle güzel güzel yapsalar ya :))

    YanıtlaSil