1 Aralık 2013 Pazar

Bugün pazar.
Bugün beni güneşe çıkaramadılar çünkü hava bok gibi ama annemlerle sinemaya gittik. Tamam mıyız?'a. Güzel filmmiş ya. Yani çok da güzel değil ama güzel işte. Biraz kafamı kurcalayan şeyler var. Ama şimdi değinmeyecem onlara çünkü film yorumlamak denince akla, hemen benim adım gelmez. Hiç gelmez. Ne gerek var allağaseniz?

AYAK MACERAM

Böyle başlık atsam ya ahsjd. Şey ya. Yarın tekrar hastaneye gidicem. Çünkü bu ayak düzelmiyor. Zaten hiçbir şey yapmadan düzelmesini beklemek çok saçmaydı lan. Hiçbir şey yapmadım da değil aslında ama, yaptıklarımdan sonra geçmemesi ve sonra kendiliğinden geçeceğine olan inancım. Ço saçma. Bozulan rotring kalemlerimi kalemliğime koyup birkaç gün elleşmezdim ve tekrar aldığımda düzeldiklerini fark ederdim. Aynı anda birden fazla rotringim olmadı. Bu birkaç sefer olan ve tecrübeyle sabit bir şey. Neyse işte, bu ayağımın iyileşmesine olan inancım bununla alakalı bence. NASIL DA PSİKOLOG.

-Ya hayatım boyunca topuklu giyemezsem :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder