26 Kasım 2013 Salı

Merhaba, merhaba!

Geçen ay antika pazarından Berk'in emrivaki temeline dayanan üstün pazarlık yeteneği ve benim "hocam f vermeseniz" bakışım ile 5tl indirim yaptırmayı başararak 5 tl'ye aldığımız küçük kutunun üzerinde ZEHRA yazdığına yeteri kadar üzülmemiştim, az önce oturup ona üzüldüm çünkü ders çalışmadan önce bütün her şeyi kontrol eder, duygular dahil, yarım bıraktığım her şeyin telafisini yaparım.

Fakat kutu şahane bence. Şahane kelimesini hiç kullanmam. Şimdi neden kullandım? Çünkü dediğim gibi ders çalışmadan önce her şeyi kontrol ederim. Kullanmadığım kelimeleri de. Fakat neler saçmalıyordum ben böyle? Aklımı mı kaçırmıştım? Balkona çiçek mi alsak? Balkonlara? Spotify'dan Jackson C. Frank'i buldum. Azıcık baktım. Üzüldüm. 9 yaşındayken okulunda çıkan yangında 15 arkadaşını kaybetmiş. Daha Jolene'e yalvaran kadına olan üzüntüm tazeyken üstüne bir de bu. Hatta hatta bugün Berk bana bir kere eyvallah bir kere de ok dedi. Ah ne kötü bir gün.
Yatmadan önce 200 kere fun run oynarsam kendime gelirim belki.
Şaka şaka oynamam.
Zehra kim ya ayrıca? Ya Zehra bu fotoğrafı görürse ve kutusunu geri isterse? Ders çalışmadan önce biraz da bunun için endişeleneyim.

Procrastination... Procrastination.. Proocraaastinaatioon.. Procrastionation is avoiding doing something. Procrastination is not being able to get started. Procrastination is spending thirty minutes looking for the right pen. 

-ekşi mandalinadan hoşlanmıyorum.


8 yorum:

  1. Helal ediyorum karşim güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Zehra kardeş.

      Sil
  2. bayıldım kutuya ve bence zehra ismine takılma küçüklük arkadaşım dersin :P
    birdee ekşi mandalina ekşi meyvelerin hepsi güzeldir <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya da boyarım orasını kırmızı ojeyle filan belki. Ekşi bazenleri seviyorum ama mandalinada olunca geriliyom biraz.

      Sil
  3. Kutu çok güzel.
    Zehra kutusunu istese bile vermeyin. Sahip çıksaymış kutuya.

    YanıtlaSil
  4. kutuya bayıldım bilge!!! nerede bu antikacı ben de gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ayın ilk pazar günü ayrancı pazarı'nda kuruluyor.

      Sil