24 Ağustos 2013 Cumartesi

Merhaba.

Bu hafta günde 4 çocuktan 20 çocuğun zeka testine girdim. (Bazıları randevularına gelmedi o yüzden biz ona 15 filan diyek ama çaktırmıyak.) Bunlardan yalnızca 3-4 tanesi normal zekalıydı. Çok görmüş geçirmiş, insan sarrafı filan biri değilim ama çocuğun zekası ailesiyle görüşülen 5-10 dakika içerisinde aşağı yukarı anlaşılıyor. Anlatım becerisi zayıf olan annelerin çocukları da hep normal altında zekaya sahiptiler. Bunun yanında sosyo-ekonomik düzeyin de etkili olduğunu söyleyebilirim. DEMEK Kİ NEYMİŞ? 5 gün teste girdim diye götüm kalkmış, atıp tutuyormuşum. Şakaşaka atıp tutmuyom da, gözlemlerim bu yönde. Doğruluğuna da yürekten inanıyorum. O da benim egom+paşa gönlüm'ün birleşip dünyayı ele geçireyazmalarından kaynaklanıyor.

Bugün Berk'le "the best proposal fails" videoları izleyip başkalarının acılarından eğlence çıkardık. Bu, çay demleyip kanal7'de "Yaramaz Aslanlar" belgeselindeki hayvanları seslendirirken kaçırdığımız sahneleri kanal7 avrupa'dan takip edişimizden 1-2 saat sonra oldu. (Şu cümleyi kurmak için baya uğraştım?)

Her şeyin yolunda gittiği şeker gibi günler; neden?
Çünkü yaz bitiyor diye. Çünkü eylül geliyor diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder