20 Ağustos 2013 Salı

Çocuk Hastanesi çok saykodelik. İlk girdiğimde ağlayan ve bağıran yüzlerce çocuğun arasında başım döndü. Başhekimi bulmaya çalışırken çok kötü göz makyajlı başhekim sekreteriyle aramda bir bağ oluştuğunu hissettim. Çünkü "kalacağın saatleri söyle de yemekhaneye ismini vereyim ;)))" dedi. Bedavaya karnımı doyuracak herkesle aramda bir bağ oluşabilir. Neyse işte konuşmalar bi şeyler bikbiklerden sonra kendimi çocuklara zeka testi yapılan bir odada çok şeker bir psikologla birlikte buldum. Tabii bir de çocuk. 2 günde 5 zeka testi seyrettim, hiçbiri normal zekaya sahip değillerdi. Hepsi normal altı sınırda ya da daha da aşağılardaydı. Üzüldüm. Ama çok değil. Çocuklar enteresan. Bazıları ne kadar itici de olsalar bi şekilde bi yerinden tatlılığı yakalayabiliyorlar.

Bunların dışında, bugün çok yürüdüm. O kadar çok yürüdüm ve yoruldum ki, valla ne bileyim. Bu arada birkaç gündür spor amaçlı yürüyom nihihğeihe. Ama bugünkü öyle değildi. Bir amaç uğrunaydı. Sonrası da çok güzel oldu. Çok tatlı oldu. Çok mutlu oldu. Kapalı anlatımlı yazıları da hiç seğmem. Seğmemler Parkı şakası da yapacak değilim.

Saat 21:40 ve benim çok uykum geldi.

2 yorum:

  1. niye spor yapıyon zaten zayıfsın lan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük (!) bir göbek problemim var.

      Sil