11 Temmuz 2013 Perşembe

+Terlemiş olabilirsin alkolle sileyim. Sonra kaş cımbıza gelmiyor.

-Hığhım.

+Bugün bir kadın geldi. Nası terlemiiş, nası. Yazık. Yürümüş. Öğlen sıcaktı baya. Kusura bakmayın dedi. Dedim n'olacak. N'apsın yani. Böyle alkolle silince iyi oluyor o yüzden. Yoksa kaş cımbıza gelmiyor. Daha önce nerde aldırıyodun kaşını?

-Okuldaki kuaförde.

+Belli. Becerememişler. Yamuk almışlar. Tabii böyle ışıkla almıyodur onlar. Di mi?

-...

+Di mi?

-Evet.

+Işık olmazsa düzgün alınmaz. Oruç musun canım?

-Hayır.

+Gençler pek tutmuyor zaten. Gerçi nasıl tutsunlar? Okula gidip geliyorlar. Evde yemek hazırlayan eden sofra toplayan birilerinin olması lazım. Normalde tutuyo musun?

-Hayır.

+Hiç mi tutmadın?!

-Eskiden.

+Ben de son iki senedir çok zorlanıyorum. Açlığa dayanamıyorum. Kan şekerim düşüyor. Bence zaten orucu çok aşırı zenginlerin tutması lazım. Açların halinden anlamak için. Namaz öyle değil ama. Resmen spor. Sabah öğle ikindi akşaam.. Günde beş kere hareket ediyorsun. Nası bi kaş almışlar ama ya. Hiç şekli yok. Yani ben biraz düzeltmeye çalıştım. Işıkla almaları lazım. Hızlı hızlı bakmadan alıyorlardır. Tabii ışık da olmayınca..  Şuradaki aynaya bakabilirsin.



3 yorum:

  1. ışık mühim tabi ışık

    YanıtlaSil
  2. Oruç tutmaman konusunda evdekiler ne düşürüyor Bilge ? Ben çok baskı görüyorum. Çoğu konuda görüşlerimiz çatışıyor. Onları üzmek istemiyorum ama malum bunlar benim seçimim olması gereken konular. Aslında ne yapmalıyım diye soruyorum sana sanırım ^.^

    YanıtlaSil
  3. Gel bunu mail'le konuşalım.

    YanıtlaSil