2 Mayıs 2013 Perşembe

Hayatta 2 problemim var;
Birincisi; akademik yaşantımın bir türlü belini doğrultamaması.
İkincisi; tırnaklarımdaki yara bereler.

Bu 2 problem ben kendimi bildim bileli peşimi bırakmıyor. Geçen gün hayatımın ne kadar sorunsuz gittiğini düşündükten sonra hiç utanmadan "kesin ip var kehkehkeh" bile dedim. İnsan geriliyor. Korkuyor. Sonra işte aklıma bu iki problemim geliyor. Bunlar olmasaydı diyorum, herhalde birinin elinden kaçırdığı bir uçan balon gibi süzülürdüm. Hiç kimsecikler de indiremezdi. Sonra bir yerlerde söner giderdim. Öyle düşünüyorum. Bu aklileştirme. Biliyorum. Belki de değildir. Belki de haklıyımdır. Çok önemsememeye çalışıyorum. Ah ben olmak ne kadar zor. Mesela tırnaklar çok acıyor. Ojeler çirkin görünüyor. Sevgilinin ellerinize baktığını fark ettiğinizde parmaklarınızı avuç içlerinize kıvırmanız gerekiyor. Hergün birkaç kere "bugün tırnaklarımın etrafındaki derileri koparmayacağım. Minik yaralar hemen geçiverirler." dersiniz ve bunu dedikten 1 saniye sonra o şeytan tırnağını oradan söküp atmak için dayanılmaz bir arzu duyarsınız. Bir psikolog bu durum için öfkeyi kendinden çıkarmak demişti. Öfkeli değilim. Bence bunlar stresten oluyor. Gerginlikten. Stresli veya gergin değilim. Akademik başarısızlığımı kafaya takmıyorum. Sosyal ilişkilerim desen gırla gidiyor. Ben şımarık bir sefa pezevengiyim. Benim paşa gönlüm hepinizin ırzına geçer. Akşamına da şeytan tırnağı yeriz.

Herkes benim için var. Herkes beni çok sevsin. Bana iyi davranıp ne kadar tatlı göründüğümden söz etsinler. Saçlarımın nasıl da uzadığını, ne kadar güzelleştiğimi, dinlediğim müziklerin ne kadar güzel olduğunu, kepçe olan sağ kulağımın bana ayrı bir hava kattığını da söylesinler. Ne kadar eğlenceli bir insan olduğumu da , beni hep çok özlediklerini de.

Ama olmaz ki.

Paşa gönlüm doymaz ki.



6 yorum:

  1. şımarık kaltak

    YanıtlaSil
  2. şımarık piç..

    YanıtlaSil
  3. Ben de onu diyorum işte.

    YanıtlaSil
  4. kepçe olan sağ kulağın sana ayrı bir hava katıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Oha son paragrafı ben yazmışım gibi. Sevdiğim özelliklerinden sadece birkaçı. Seni niye bu kadar çok seviyorum o ayrı mesele.

    YanıtlaSil