17 Mayıs 2013 Cuma

En son ne zaman yurtta uyuduğumu hatırlamıyorum. Bu gece uyuyacağım. Yarın 9'da istatistik finalim var. Kalacak mıyım derken final report ile birden finale girmesem bile kalmıyorum durumuna gelmem hoş oldu. Kafam rahatladı. Fakat lakin ki yazınki Avrupa planı yalan oldu gibi bir şey. Çünkü yaz okulu. Çünkü fuck you, that's why.

Geçenlerde doğum günümdü. Çok güzeldi. Doğum günlerimi çok seviyorum. Hiçbir şey yapmadığım, sadece doğduğum için herkesin benimle ilgilenmesi. Güzel. Aslında annemle ilgilenilmeli. Babamla da. Bilmiyorum ki.

Geçen hafta topukluyla 4 saat geçirdim. Benim için bir rekordu.

Rüyada dişlerin dökülmesi özgüven eksikliği anlamına geliyormuş. Freudyen. Freud'a inanmıyorum ama dişlerim fena döküldü. Ben ölüm anlamına geliyor sanıyordum. İslamik olanı bu. Ama onu da yanlış biliyormuşum. Başka bi şeydi ama şimdi unuttum.

Bugün yumurta, ıspanaklı börek, peynirli poğaça, dondurma, cips, kola, albeni tane tane, erik ve bolca sigara tükettim.

Geçen gün beyin kestik. Yalan söyledim. Hoca kesti biz baktık. Elimizde ameliyat eldiveni vardı ve beyinleri mıncırdık. Ben çok mıncırınca hoca kızdı. Arkadaşların da bakacak dedi. Bu hoca bana kredi borcu olan ama derdimi anlatamadığım bölüm başkanı. Aynı zamanda kazağının üzerine burma bilezik takan da kendisi.

Bugün Ahmet biri Alman diğeri Amerikan olan iki hocanın dersinin kataloglarından bahsederken Alman olanı için NAZİ KATALOGU dedi. Baktım, Amerikan olandan pek bi farkı yokmuş. SİYASİ GÖNDERMEMİ NASIL BULDUNUZ? Ben bi sik anlamadım da. 

Bayadır kitap okumuyorum.

Sırf yazmış olmak için yazdığım çok mu belli oluyor? Oda arkadaşlarım neredeler? Brain and Behavior'a nasıl çalışacağım? Yazın neler olacak?

Bir tane kaplumbağam var. Gece olduğunda etrafa yıldızlar saçıyor. Bu yüzden yeterince güzeliz.

1 yorum:

  1. doğum günü fotoğraflarını paylaşmayacak mısın ehehe

    YanıtlaSil