13 Mart 2013 Çarşamba

Twitter'da Ülkünün Ağabeyi Galip Erdem tt'sini gördüm. Twitter'daki tt'lerin beyin fakirliğinden yakınıp dururum genelde. Ülkücünün Ağabeyi Galip Erdem dedikleri Galip Erdem'i tanıyorum. Ben ona Galip dede derdim. Görünce biraz gülümsedim. Kendisini çocukken pek severdim. Çocukken tanıdım. Çocukken öldü. Siyasi kimliği de hiçbir zaman umurumda olmadı. Ölüm yıl dönümüymüş. 2 sene önce tumblr'ıma şöyle bir şeyler yazmıştım;


Benim adımı Galip isminde bir yaşlı amca koymuş. Az kalsın adım Aybala olacakmış. İçinizde Aybalalar varsa, özür diliyorum ama iyi ki adım Aybala olmamış. Galip amca son anda yetişmiş. Kendi kızının adı da Bilge. 

Ben küçükken Galip amca, -biz Galip dede diyorduk-, cuma günleri bize gelirdi. Şu büyük ülker çikolatalar var ya, onlardan getirirdi. Her cuma heyecanlanırdım. Sonra bir fotoğrafımız vardı birlikte ama bulamadım, onun kucağında uyuyakalmışım, parmağım da ağzımda böyle. Ben senelerce parmak emdim. Şimdiki ortodontik tedavilerin kökeni ona dayanır. Neyse, ben anasınıfındayken Galip dede öldü. Beni okuldan alıp cenazeye götürmüşlerdi. Mart veya Nisan’dı galiba, bilemedim şimdi.

Yani diyeceğim o ki, sonsuz tane paralel evren içindeki Bilgelerden yaz tatili saykodelik geçen ve her daim mutlu olanının adı muhtemelen Bilge değildir çünkü o paralel evrendeki Galip dede belki daha önce ölmüştür ve ben doğduğumda adımı koyamamıştır ve o paralel evrendeki adı Bilge olmayan Bilge Galip dedeyle hiç tanışmamıştır ve cuma günleri kocaman çikolatalar için heyecanlanmamıştır ve o kucakta uyuyakalmalı fotoğraf da hiç çekilmemiştir. Bu yüzden, hayal meyal hatırladığım Galip dedeyle tanışamama ihtimali yüzünden, sonsuz tane paralel evren içindeki yaz tatili süpersonik geçen ben’e üzülüyorum ve şimdiki halim için mutlu oluyorum.

Yaz tatilim bok gibi geçiyor ama
hayal meyal çikolata tatları hala damağımda..

2 yorum:

  1. artık eskisi gibi yazmıyorsun, yine yaz eskisi gibi. mutluyken hiç mi yazasın gelmiyo:(

    YanıtlaSil