28 Mart 2013 Perşembe

Bazen bir şey için okul kimliğimi cüzdanımdan çıkarıyorum, sonra tekrar cüzdana koymaya üşenip cebime filan koyuyorum. Sonra saatler geçiyor ve o kimlik cepte duruyor, duruyor. Ben unutuyorum orda olduğunu. Gecenin bir saatinde yurda girecekken cüzdanımı bi açıyorum;

ALLLLAAAAAAAAAAAAAM NAAAPÇÇÇAAAM?! ETRAFTA KİMSE YOK NASI GİRİCEM İÇERİ HADİ DİYELİM BİNAYA GİRDİM KORİDORA NASI GİRİCEM HADİ DİYELİM YURT GÖREVLİSİ AÇTI DİĞER GÜNLER NAPICAM YURTTA KALMAYAN BİR ARKADAŞIMIN KİMLİĞİYLE GİRMEYİ Mİ DENESEM AMA YOK KAYITLI OLMADIĞI İÇİN KAPI AÇILMAZ OF YENİ KİMLİK Mİ ÇIKARCAM NEREYE BAŞVURCAM ÖĞRENCİ İŞLERİNE Mİ KONSEYE Mİ REKTÖRE TİVİT Mİ ATSAM NE YAPACAĞIM BEN NE NEDEN KÖTÜ ŞEYLER HEP İYİ İNSANLARIN BAŞINA GELİYOR NEDEN HER ŞEY ÜST ÜSTE GELİYOR NEREDE KAYBETTİM BEN KİMLİĞİMİ YOKSA BİRİSİ KÖTÜ EMELLERİ İÇİN ÇALDI MI HAYAT BU KADAR ZOR OLMAK ZORUNDA MI KAHRETSİN ÇOK MUTSUZUM ŞU AN EVE GİTMEK VE ANNEMİN DİZİNE YATIP KELİME OYUNU SEYRETMEK İÇİN NELER VERMEZDİM BÜYÜMEK İSTEMİ ha cebime koyduydum.

2 yorum:

  1. hahha çok tatlısın ya bilge :)

    YanıtlaSil
  2. uzun zamandır sevdiğim bir yazın.oley!

    YanıtlaSil