1 Şubat 2013 Cuma

Kaloriferi köklenmiş bir oda.
Odada biri 100 yaşında bir adam diğeri genç bir kadın olmak üzere iki Amerikalı hoca.
Elimde imzalanmasını talep ettiğim ek kredi başvuru formları. (Biri olmazsa diğerini imzalasınlar diye çoğul ;))
Bir ara derdimi anlatamamaktan bayılacak gibi oluyorum. Hani derdimi anlatacak kadar İngilizce biliyordum, ne oldu? O kadar akademik essay'ler yazdık, research paper'lar hazırladık, ne oldu? Kendimi iki Amerikalıya DO I HAVE TO diye bağırırken buldum. 

Bütün her şey yalan olacak biliyor musunuz? İnsanlar.. Bütün bu varlıklar.. Bakın işte.. İşte her şey bu.. BİR HİÇ! Bu bedeni görüyor musunuz? Yok ki... Ben bile yokum.. Ben kimim bilmiyorum... Kendime bazen çok değişik şaljdf'la bakıyorum ama, ne olacak bilmiyorum. Hayaller insan mı, yoksa bizler hayal miyiz?

10 yorum:

  1. sen ingilizceyi biraz tarzanca konuştuysan canım ondan dolayı gocunmuş ya da sinirlenmiş olabilirler. Ama her halükarda onların aq.

    YanıtlaSil
  2. Bilge teyze bisiy sorucam ne bölümü okumalıyım sence? gerçi daha üniversteye 7 yıl var ama olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm senin trollerine cevap vermediğimi niye anlamadın hala?

      Sil
  3. Biliyorum alakasiz ama Reyyan blog falan yazmiyor mu Bilge? Yaziyorsa url verebilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://drymeariver.blogspot.com/

      Sil
  4. son paragrafı okurken aklıma filozof reyiz geldi aklımca hemen yorumlara filozof reyiz'in linkini koyacaktım.lakin videoyu açtığımda zaten oradan alıntıladığını fark ettim.yine de ctrl+c boşa gitmesin

    http://www.youtube.com/watch?v=QT2_PcjvOt0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahsjdk FARK EDİLDİ DEMEK.........

      Sil
  5. en azından alıntılar yaparken bi tırnak işareti ya da ne bileyim italikle falan bir belirti yap ki; zaten her şeyin simuslasyon olduğu bir dönemde nelerin senden çıkan cümleler olduğunu anlayabilsin takipçilerin.
    Ay amma uzun cümle oldu lan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıntı cümlelere gereken önemi verdiğimden emin olabilirsin fakat lakin ki yukarıdaki paragraf Filozof Reyiz denilen kişiye ait olup pek güldüğüm bir sözler bütünü olduğundan komiklikler şakalar olsun diye alıntılamadım, teşekkürler.

      Sil
  6. yorumlara bakana kadar bilge yine döktürmüş diyodum jfdkgfkjdgh

    YanıtlaSil