1 Ocak 2013 Salı

Yeni yıllı olası planlarımızın yani dışarı çıkmak ya da Ezellere gitme obsiyonlarımızın ikisini de gerçekleştirmemiştik. Saat 7 filandı ve Sena'yla yurt odamda oturmuş, Sena'nın kardeşinin bize bira getirmesini bekliyorduk. Telefonum çaldı. Evinler Beytepe'de bi evdeki bi partiye gideceklermiş. Bizi de çağırdılar. Önce bi bilemedik. Sonra "ya gidek yaa sıkılırsak döneriz." dedik. Gittik. Kocaman bir öğrenci evi. Alt katta farklı müzik, üst atta dubstep, herkes kendi içkisini getirecekti. Mutfağa yığdık içkilerimizi. Sonra oturuyorduk filan, votkamız kaybolmuş. MADEM ÖYLE, BİZ DE DOLAPTAN BİR İÇKİ SEÇERİZ, KARMA SONUÇTA diyip dolabı patlattık. Konsept "herkes kendi içkisini getirecek"ten, açık büfe bir oluşuma döndü bir anda. Serhat, Evin, Sena, Naz filanfalan olarak evin çatı katındaki bir odada oturduk. Sonra Barış ve arkadaşı geldiler. Sonra Barış'ın arkadaşı son zamanlarda yaşananlardan dolayı bir hayli gergin olduğundan olacak, TROLLEYECEM HERKESİ TROLLEYECEM  BURDAKİ TEK ODTÜLÜ BENİM VE DİĞER HERKES SALAK SANIRIM BENCE GALİBA :d:dD:D:D edalarında o saatlerdeki baldan tatlı kafamı bir güzel sikti. Belki de kafası fazla karışmıştı. Ya da bohemliği yanlış anlamıştı. Ya da umurumda mı? -Deyil.

2013'ün ilk saati içerisinde o evin içinde kaybolan  ve bulunması imkansız gibi görünen fotoğraf makinem ve hırkamı ilk denememde bulabildim. Mesela şöyle oldu; "pardon biraz kalkar mısınız orda hırka olabilir bence." dedim ve hırkam oradaydı. Sonra fotoğraf çekip eğlenen bir grubun elindeki makine de benimdi mesela. "Ben onu bi alayım şööyle, heh." diyerek onu da aldım. YANİ HANİ ŞANSLIYMIŞIM 2013'TE GİBİ.

Böyle şeyler işte.
Her yerimde bir ağrı. Yeni doğmuş tay bacağı gibi çelimsiz bacaklarım, çatlayan başım, ve yarınki cognitive sınavım. Söyleyeceklerim bu kadar.

-2013'ünüz güzel geçsin. Ben artık herhangi bir beklenti içerisine girmiyorum. Yıllara, aylara, mevsimlere anlam yüklemiyorum. Buna kendim karar vermedim. İçimdeki anlam yükleme mekanizması kendiliğinden çökmüş. Ruhum kulaklarımdan akmış. Ama canım sağolmuş.

5 yorum:

  1. cognitive sınavın rüyama girdi ya lan. rüyamda her yerde beyaz a4 arıyorduk ve yoktu. biraz daha oyalanırsak cognitive sınavımıza geç kalacaktık büyük bir grup olarak. çok korkunçtu. daha cognitive sınavının bile ne olduğunu bilemezken......

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Noldu karşim sen de mi oradaydın? Ya da siz mi demeliydim :/

      Sil
    2. Orada değildim ama Beytepe'de ev olunca ben aklım direkt Beytepe Kampüsü'ne gitti tabi.

      Sil