29 Ocak 2013 Salı

Tam yatmıştım aklıma lisedeyken oynadığımız tiyatro geldi. Cd'sini kaybetmiştim. Kalkıp hemen oyundakilerden birine facebook'tan mesaj attım. Umarım o kaybetmemiştir de bana bir kopyasını verir. Çok heyecanlııeeaağ!

-Rolüm hafif meşrep bir kadındı. Adım da Nurten'di. Hatırladığım  tek replik ise;

                                                            "Allah bilir ya, doktorun karısı çirkinin biridir!"

Oyundan sonra o zamanki erkek arkadaşım benimle gurur duyduğunu söylemişti. Şimdi düşününce bu çok şeker geldi. Tabii o zaman da çok hoşuma gitmişti ama bu daha farklı. Bazen böyle yıllar önce olan şeyleri şimdiki yaşımla dışarıdan izliyormuş gibi düşünüyorum. Mesela şimdi 16 yaşında bir çocuğun kız arkadaşının oyununu seyrettikten sonra ona güzel şeyler söylediğini duysam çok hoşuma gider. Kendimi kendi hayatımdan soyutlayıp dışarıdan izleme olayını, yaşadığım anda da yapabilsem insan ilişkilerinde başarıyı yakalayabilirmişim gibime geliyor.

-İnsan ilişkilerinde başarılı olduğumu düşünüyordum, insanlarla iyi anlaşmanın başarılı olmak anlamına gelmediğini fark edene kadar.

2 yorum:

  1. Bu anın çok hoşuma gitti Bilge Teyze, daha çok anılarını anlatsan ya , teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. son cümleyi okurken kendim yazmışım gibi hissettim bi an, kesinlikle katılıyorum.

    YanıtlaSil