11 Ocak 2013 Cuma

Son iki sınavıma da girdikten sonra çıkınca Esra'yla yemek yedik, vedalaştık. Kendisi tam bir pamuk olduğu için kocaman gözleri dolu dolu oldu, böyle pıt diye bi damla çıkıverdi gözünden. Alt tarafı üç haftacık görüşmeyeceğiz ama işte, Esra.. Sonra annemi arayıp anneee... anne ölüyoom.. çokastayıım... bağama desene beni alsın anneeğ...  dedim. Odaya gittim, pılımı pırtımı topladım. 9'da babam geldi, aldı beni eve geldik. Çok zeki olduğum için ŞARJ ALETİMİ ODADA UNUTMUŞUM :)))))))))

Haftaya notlar açıklanacak. Bütlerlenmütlerlen uğraştırmasa beni hocalar mesela. Çok şeker olurdu. 


16 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. yalnız bu ufaklıklar tam incelemelik, telden tut da friends'e kadar her şeyi benimseyip kendine kimlik oluşturmuş zavallı:) hatta saçlarını da maviye boyatmış vs vs ,,,case study kıvamında!

    YanıtlaSil
  3. Saçını maviye boyayıp, friens izleyen herkes Bilge özentisi mi oluyor yani? Bunlar Bilge'nin keşfettiği ve tekeline aldığı şeyler miymiş hmm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes öyleymiş. göt mü oldun canısı :) la kör adama göstersen kızı copycatlediğini kafası basar amk. hayır bilgeye bayıldığımdan değil, aksine pek de hoşlaşmam ama emek hırsızlığına ve kişiliksizliğe gıcık oldugumdan yazıyorum bunları.

      Sil
    2. Nolmuş lan burda? Üstteki adsız karşim, bahsi geçen kardeşimiz geçen gün de bir tivitimi almış idi. Aslına bakarsanız kendisi direkt kopyalamıyor, yorum katıp azıcık değiştiriyor, yeni bir şeye dönüştürüyor.

      Sil
  4. bence fazla kasmışsın sen. eğer yazdığı şeyleri yazıp kopyalamışsa diyeceğim bir şey yok ama, altüstü friends izliyor ve saçını maviyeye boyuyor diye bi insanı emek hırsızlığıyla yaftalamak ne lan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he canım.
      bak, bir sürü saçını bilmem boka boyatan, friends izleyen blogcu kız kaynıyor ortalık. onlara neden kolpa demiyoruz da buna diyoruz? minik beynini birazcık kurcalarsan anlatma dilinden, paylaşımlarından ve yazı içeriklerden 2 iq ile bile, blogun koyun dolly olduğunu anlayabilirsin. kapiş? optimist olmayı sevmem, biraz realist olalım.

      Sil
  5. asıl sen şu konuşma tarzındaki özentiliği bir gözden geçir. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy nooldu "karma pointlerin" mi düştü? "kahr" mı oldun? "göğüs kafesine öküz" mü oturdu? "çogüzüldün" mü?
      bence sen gözden geçir de kimseye benzemeden yazmak neymiş öğrenirsin belki, copycat bilge :) hade bay.

      Sil
  6. Sakin olun çocuklar,3 günlük dünya takmaya değmez. Yazıların bir kısmı kopyalanıp,yapıştırıldığı için zaten kopya demişler, yoksa bi saç boyasından değil herhalde!
    Ergenlik zamanında ne yazık ki oluyor böyle kimlik arayışları, umarız hatasını anlar o kız da ve düzeltir bunu. Her şeyin çalıntı olduğu bu günlerde böyle şeyler yaşamak üzücü!
    Bana bak kız "aybengülerim" yoksa sen de mi taklitsin:p Düşünsenize mesela "asıl" Bilge diye bişey yokmuş;)

    YanıtlaSil
  7. Bilge ben o kızı tanıyorum saçlarını boyamamış baya senin saçlarından aldığı parçaları kendine monte etmiş. Asdggfjjdks. Bu arada telaş yapmayın şuan ortalık bilge tipli kızlarla dolu. Nolacak halimiz belli degil.

    YanıtlaSil