8 Ocak 2013 Salı

Sabah kar yağmıyo bikbikbik yazdıktan birkaç saat sonra yaldır yaldır kar yağmaya başladı. Sonra Esra'yla Life of Pi'ya gittik. Çok fazla beğendim. Gidiniz, izleyiniz. Neyse, sonra çıktığımızda kar yağmaya devam ediyordu. Yurda geldim. Üstümü değiştirmeden ekşi'den filmle ilgili entry'leri okumaya koyuldum ki, Esra aradı. HAZIR MISIN? dedi. Yaaee bilmiyom hof çok soğuk filan diyende kendimi dışarıda buldum yeniden. Poşetle kaymayalı seneler olmuştu. Baya bi kaydık filan. Sonra 15 kişilik bir grup bağırarak bize doğru yaklaştılar. Doğu kampüsten geldiklerini öğrendiğimiz bu gençlerden biri "HADİ ONLARI ÖLDÜRÜP POŞETLERİNİ ALALIM!" dedi. Çılgınlar gibi bağırıp 76. yurdun pencerelerine kar topu attıktan sonra sıkılıp uzaklaştılar. Biz de kaymaya devam ettik.

















































Burda da kütüphaneye gidiyormuşuz mesela.....




































Bu fotoğraf da 2011 Şubat'ından, Senaların terası. Holga ile çekilmiş idi. Bu fotoğraf çekilmeden yarım saat önce evin merdivenlerinden yuvarlanıp bir süreliğine cansız yattığımı hatırlıyorum. Gerçekten korkunçtu. Sonra kalktım, kar oynamaya çıktık.

9 yorum:

  1. seni çok kıskanıyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanacak bir şey yok be gülüm :/

      Sil
    2. arkadaşların var mesela.

      Sil
    3. eminim senin de arkadaşların vardır.

      Sil
  2. öldürüp poşetleri alma fikri on numara beş yıldız:)

    YanıtlaSil
  3. Biz de seğmenlerde kayardık; ama orada insan azmanı aile babaları da kayıyo, raydan çıkarlarsa çarpışabiliyosun, o fena.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen martta seğmenlerdeki erimemiş buzda kaydıydık SÜPPPERDİ.

      Sil
  4. Life of Pi' mükemmel bir film : ) bu arada neşeniz daim olsun gençler : )

    YanıtlaSil