13 Ocak 2013 Pazar

Saatlerdir gözüm kapalı ve rüyaya benzer bi şeyler gördüğüm halde uyuyamadığımı fark ettiğimde saat sabah 5 filandı. Peki neden uyuyamıyordum? Çünkü her yutkunuşumda eğer karma diye bir şey var ise 1 kötü karmam belamı veriyordu. Böylece işlem tamamlandığında eksiye düşmüş olmam ve bundan sonraki hayatımda krallar gibi yaşamam gerekiyor. Sabah 6buçukta "eeğh sikem" diyip 2 tane majezik attım. Yine uyuyamadım. Sonra herhalde ağrı kesici işe yaramaya başlayanda ben dalmışım. 10'da annem uyandırdı kahvaltı için. Çorba içtim boğazıma iyi gelsin diye. Şimdi azcık ağrıyor neyse ki.

Sonra az önce geçenki yazımın altında muhabbetler döndüğünü farkızladım. Olay bir hanımkızın beni taklit ediyor olmasıyla ilgiliydi. Ben kendisiyle ilgili hiçbir şey yazmamıştım. Sadece twitter'da farkettiğim zaman kendisine bir mention atmıştım, ondan sonra hesabını gizlemiş zaten. Sonra bir anonim aynı kızın blogunun da olduğunu söylemiş filan. Baktım. Evet, görmezden gelinemeyecek birtakım şeyler vardı ama onunla ilgili hiçbir şey yapmadım, kendisine de bir şey söylemedim. Çünkü daha korkunçlarını görmüştüm lan. Bu sadece benim başıma gelen bir şey değil, Merve'nin bir kopyası vardı mesela, olaylar kendisinin orjinal, Merve'nin fake sanılmasına kadar gelmişti. Sonra bir de benim tumblr'ımdan kolaj yapan bir kız vardı. Farklı yazıların farklı paragraflarını seçip yeni yazılar oluşturuyordu. Facebook'ta Film Replikleri mi ne sikimse, öyle bir grupta film karelerinden fotoğrafların altına akıllının biri Reyyan'ın yazılarını koyuyordu bir de. Onların yanında en son bahsi geçen arkadaşın pek de bir olayı yok aslına bakarsanız. Ama yorumlarda "ne yaeni sırf saçını maviye boyadı ve friends izliyo diye şey mi oluyo ne yaeani" gibi birtakım şeyler gördüm. Saçını maviye boyatan zibilyon tane genç kız var, benden önce de vardı. Friends dediğimiz dizi çıktığında ben 3 yaşındaydım ki dünyaya insanlara Friends izletmek için geldiğime inanmaya filan başlamışlığım var son zamanlarda. Tabii ki böyle sikimsonik şeylerle insanlara bakıp "ayh bnim kopyam yhae" demiyorum. Manyak mıyım lan ben? İnsanlar başkalarında gördükleri şeyleri beğenip kendileri de yapmak isteyebilir tabii ki. Benim derdim hiçbir zaman bunlar olmadı. Asıl sorun duygu ve düşünce araklamak. İnsanların kim bilir hangi naif duygularla yazdığı şeyleri konuyla hiç alakası olmayan bir yabancının sahiplenmesi gerçekten can sıkıcı olabiliyor.

Anlamadığım şey; inanılmaz normal giden bazı hayatlar oradan bakınca nasıl görünüyor ki  insanlar bir bok sanıp kendi hayatlarına tercih ediyorlar? Eğer başka bir karakteri ve hayatı kendi hayatına tercih ediyorsan, o zaman o hayattan 2 tane, seninkinden hiç tane olmaz mı? Hiç tane diyorum bak.

PS: Bunları son bahsi geçen hesap sahibine ithafen yazmadım bu arada. Kendisi okuyor ise, tamamını üstüne alınmasın. Bir insanın hayatını küçümsemek, isteyeceğim son şey olurdu çünkü. Aslında alt metinde herkesin kendi hayatının ne kadar değerli olduğu var ama tam becerememiş olabilirim.

Umarım yazdıklarım yanlış yorumlanmaz da kendini bilmez adsız yorumların saldırısına uğramam.

4 yorum:

  1. SENSİN KENDİNİ BİLMEZ ADSIZ YORUM SALDIRISI! HIH...

    YanıtlaSil
  2. hayatımın çok değerli olduğunu fark ettiğim şu an yağmurun altında kafamı yukarı kaldırarak avuçlarımı açacak ve tanrı'ya teşekkür edeceğim. (şaka lan çok haklısın aslında)

    YanıtlaSil
  3. bence artık bir blogger klasiği olan bu durumu gayet iyi idare etmişsin. sahiden bak, gördüğüm en derli toplu değerlendirme.

    neyse esas diyeceğim şu: FRIENDS ÇIKTIĞINDA 3 YAŞINDA MIYDIN?!

    YanıtlaSil