8 Ocak 2013 Salı

Kütüphaneden bildiriyorum:

Ders çalışırken aldığım maksimum verimi üniversite 2. sınıfta 2buçuk saate yükselttim. Artık bundan sonra daha da yükselmez, hatta düşer gibime geliyor. Cam kenarı buldum mu acımıyorum fakat oturduğum masada silik bir şekilde GÖTÜN YERİ yazıyor. Biraz üzücü. Karnım aç. Yemek yiyebileceğim yer 5 dakika uzaklıkta olmasına karşın eğer çıkarsam soğuktan ölebilirim diye çıkamıyorum. Kütüphanenin içindeki Coffee Break denilen sikimsonikkazık kafede ise en ucuzu 6 lira olan götten boktan sandviçler var. Ya donacağım, ya götten boktan sandviçlerden yiyeceğim. Sanırım donmak istemiyom ya.

Bir ara boş bir vaktimde sevdiğim insanları sıralayacağım, to be honest defterime. Tamamen bencil ve hayvani duygularım konuşacak. Bu listeyi ben ölene kadar kimse görmeyecek. GERÇEKTEN TAM BİR ÇILGINIM.

Yanımda oturan arkadaş 15 dakikada bir belirip bir eşyasını alıp ortadan kayboluyor. Sanırım bu eylemine etrafta hiçbir şeyi kalmayana kadar devam edecek.

Yakşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder