2 Ocak 2013 Çarşamba









Daha 5 saatim var arkadaşlar, sakin olabilirim.

Dün akşam odaya bi geldim, japon balığının sahibi olan oda arkadaşım odada. Kendisine hoşgeldin dedikten sonra, sen yokken ben bunun suyunu değiştirdim ha :)))9 filan diyordum ki bir de ne göreyim, suyunu değiştirirken balığı aktardığım kapta ÇORBA İÇİYOR. Hiç sormadı neyle değiştirdin diye, sanırım alacağı cevaptan korktu. Çorbayı görünce ben de hemen konuyu değiştirdim. Geleceğini bilmiyordum lan. Bileydim yıkardım kabı. Dün bi posta daha değiştiririm suyu diye öyle duruyodu orda. NEYSE NOLCAK YAA AMAAAN. HERKES PİRENSES AMINAKOYİM.

Bir Bright Eyes, bir Bowerbirds istiyorum, çok mu.. (ÇOK)

9 gün sonra 3 hafta tatil. Ne yapacağım hiç bilmiyom ki. Yine bi hastanenin psikiyatri kliniğine bilenip doktorların etiklerin nasıl amınakoyduklarına şahit olup kahırlansam mı, ne yapsam?

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İstanbul'daki balıklar da tatile gireceğinden onlar Ankara'ya gelecekler :) lililililili

      Sil
    2. Ama belki giderim lan, doğru dedin asjdajsdk

      Sil