15 Aralık 2012 Cumartesi

Sınavların bitişiyle algılaırmın kapanması aynı döneme denk geldi. Bir de o kadar pms o kadar pms olmak ki, sosyal psikoloji ödevim için reklam bakarken Coca Cola'nın geçen sene yılbaşı zamanı yayınladığı yeni umutlar temalı reklamını bulup ağladım. ÇOK FENAĞ.

Sonra dün Duygu'yla alışverişe çıktık. Kendime kocaman bir baba kazağı alacak iken son anda almadım niyeyse. Ama alıcam onu ve bütün kış üzerimden çıkarmayacağım. Büyük kazakların daha sıcak tuttuklarına inanıyorum. Bir kazağın içinde yaşayabileceğime de.

Akşama doğru da Mert geldi. Sonra üçümüz Hobbit'e gittik. Çiftlerle takılma hobim nereye kadar devam edecek bilmiyorum. Yanlışlıkla çiftlerle takılma hobit nereye kadar devam edecek yazsaydım gülüşürdük ama olmadı. Neyse işte, ortalarına oturacaktım, kıyamadım. Ordan da beni okula bıraktılar. Sonra ben Harry Potter gecesi bıdısına gittim. Çok kalabalıktı lan. 9'da başladı ama 2. film bittiğinde saat 3 idi. Sikerler. Diyip kalktım gittim yurda. Sonra bir de ne göreyim.. Merve duvarımda bunu paylaşmış; bi de "YATAĞI ISITTIK BEKLİYORUZ ;))" yazmış.



















ŞUNLARIN GÜZELLİĞİNE BİR BAKAR MISINIZ? BEN NASIL DAYANAM ŞİMDİ İKİ HAFTA? NAPAM, BAŞIM ALIP NERE GİDEM?

2 yorum:

  1. sana çok kırıldım. film gecesine kimleydin....?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm seni ektiğim için kusura bakma bi arkadaşlaydım.............?

      Sil