9 Aralık 2012 Pazar

Sevdiğim insanları sevmediğim insanların yanında görünce çok üzülüyorum.
Sevdiğim insanları sevmediğim insanların yanında görünce "CANIM NE OLDU, RAHATSIZ MI EDİYOR SENİ BU GÖT?" diyesim geliyor.
Sevdiğim bir insanın sevmediğim bir insanı sevdiğini fark ettiğimde uğradığım hayal kırıklığının tarifi yok.
Sevdiğim insanları sevmediğim insanların yanında görünce, sevdiğim insanları sevmediklerimden çalmak istiyorum. 
Sevdiğim bir insan ve sevdiğim bir başka insanı severken, sevdiğim o bir başka insanın sevdiğim insanı sevmediğini öğrendiğimde sanki sevdiğim bütün insanlar beni sevmiyormuş gibi üzülüyorum.
Sevdiğim bütün insanları bir araya toplamaya çalıştıkça boka batıyorum.
Sevdiğim bütün insanlar birbirini çok sevsin istiyorum ama öyle bir dünya yok galiba lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder