23 Aralık 2012 Pazar

Planlarda değişiklik oldu ve perşembe günü okulda yemek yerken "Ben yarın İstanbul'a gitçem yae." dedim, geldim. Çünkü yılbaşında gelseydim, 2 ocak'ta finallerim başlayacağından kahırlı olacaktım. Kahırlı olmasam bile, 1 ocak günü hengovır hengovır yol gelip ertesi gün cognitive sınavına girecektim. Kısacası YEMEDİ arkadaşlar. Cuma akşam Merve'de kaldım. İnsanları Friends'e başlatma misyonumun Merve ayağını da tamamladım allağmabinşükür. Dün de Görkemlerdeydik. Şarap içtik. Bugün ablama geldim. Öğrenci evinden sonra normal evde kaldığımda kısa süreli bir adaptasyon sorunu yaşıyorum. NASIL YANI. ÇAYI ÇAY BARDAĞINDAN İÇEBİLİYOR MUYUZ? gibi.















































































Son zamanlarda sürekli çiftlerle takıldığım için bu durumu eğlenceli hale getirmekten başka çarem yoktu ve çift olan arkadaşlarıma yılın çiftini seçeceğimi ve buna hangi çiftin beni daha çok eğlendirdiğine ya da mutlu ettiğine bakarak karar vereceğimi söyledim. Mert ve Duygu beni sinemaya götürmüştü. Esra ve Tolga ise yemeğe. Melih ve Ece açık ara önde çünkü bana kahvaltı hazırladılar. Görkemle Merve İstanbul'da yaşadıkları için yarışmaya katılamıyorlar malesef. (YALNIZLIKTAN ÖLECEK)

7 yorum:

  1. Senin gibi bir cocugumuz olur işalah.
    Amin.

    YanıtlaSil
  2. Merve çok tatlı. Ama o çocuk gitmemiş ona. Boy yakıştıramadım yani.

    YanıtlaSil
  3. Biz öğrenciyken Horoz Karası içiyoduk ulan, Angora ney?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. merve ve görkem sevgilimiiiiyyy ?? vuhuu

    YanıtlaSil
  6. Görkem kiz mi erkek mi ben anlamadım.

    YanıtlaSil
  7. Oğlan Michael Cera ama neyseki kızın Ellen Page ile alakası yok sonları juno gibi olmasın...allah mesut etsin...

    YanıtlaSil