17 Aralık 2012 Pazartesi

"Neden hepiniz aynı anda oje sürüyorsunuz? BİR ŞEY OLSA NE YAPACAĞIZ?!"  dedi Dila. Bugün en çok buna güldüm. Bir de cognitive quiz'imin çarşamba değil bugün oluşuna, çünkü zaten çarşamba cognitive dersi olmayışına ve biri quiz çarşamba dediğinde hemen inanmış olduğuma. Bi de bi de şeye güldüm. Barış'tan istatistik ödevi geçirirken ad-soyad kısmıma Bilge Barışınsoyadı yazmış olmama. Yani bu kadar gerizekalı olabilmem bence çok komik lan. Sonra 3-4 gibi Esra ve Tolga beni alıp gezdirdiler. Çiftlerle takılmaya tüm hızıyla devam ediyorum. Adeta onların çocuğu gibiyim. Arabada arka koltuğun ortasına oturup trollükler yapıyorum filan. Böyle şeyler. Dönerken kampüsün dışındaki Starbucks'ta oturuyorduk. Türk olmayan iki çocuk taksiye bineceklerini ve 5 liraya ihtiyaçları olduğunu söylediler. Tolga inanmadı. Sonra ben düşündüm. Lan ben yaban ellerde parasız kalsam, birinden para istesem ve vermese NEYAPARIM? diye. Sonra verdim 5 lira. Yalansa da günahları boynuna....... dedim. AKABİNDE, 15 dakika sonra bu çocuklar geri geldiler. Para istemeli muhabbet hiç yaşanmamışçasına Starbucks'a girip kahve içip şen kahkahalar attılar lan! Şen kahkaha kısmını uydurdum, çünkü biz dışarda oturuyorduk ama NASIL YANİ YA? OF İNSANLAR NEDEN BÖYLE, AKLIM ALMIYOR!

Temsili "i'm kepçe and i know it" temalı fotoğrafım. Kulağıma estetik yaptırmak istedim bağam "şükret" gibi bir şeyler söyledi. Asırlardır aile büyüklerimiz isteklerimize şükür temalı argümanlarla gelince söyleyecek bir şey bulamıyoruz lan. Artık bu gidişe bir dur! Neyse. Quiz'de nedense pek haz etmediğim yan dalcı kız yanıma oturmuş idi ve beni boş boş oturur görünce birden dirseğiyle dürttü ve "bakbak :))99" gibi bir şeyler yaptı. Önce şöyle bi baktım. Sonra insan 20'sinden sonra kopya mı çeker lan? dedim. Sonra bir daha baktım. Sonra vazgeçtim. İnsan 20'sinden sonra kopya çekebilir bence arkadaşlar EĞER KOPYA ÇEKTİĞİ ŞEYDEN BİR SİKİM ANLAYABİLİRSE TABİİ. Yarın akşam Yüzyüzeyken Konuşuruz konseri var. Çokeycanlı. Heyecanlı olan bir diğer şey, konserin 12'de bitmesi. Son servisin de 12'de olması. İşte bunlar hep seks diyor, illa ki bir çaresi bulunur, ne sıkıcam canımı yyeaaee diyor, bu yazıyı burada sonlandırıyorum.

-webcam'toy fakirin instagram'ı :(((8

1 yorum:

  1. kaç gündür yazı yazmıyon ama bilge çok üzülüyorum. istanbuldakilere selam söyle, çayı soğutmadan için.

    YanıtlaSil