27 Aralık 2012 Perşembe

Mısır gevreği, süt, şampuan ve el kremi almak için elektronik mühendisliğinin arkasındaki markete gittim. Kırmızı meyveli mısır gevreğinin büyük paketinden bulamadım, 2 tane küçük aldım. Odaya geldim. Azcık yiyeyim dedim. FARK ETTİM Kİ GEÇEN SEFER ALDIĞIMDAN FARKLI BİR MARKA ALMIŞIM VE BUNUN TADI BOK GİBİ. 

ama söylemek istediğim şey bu değil.
söylemek istediğim şey, keşke tek derdim bu olsa. baya güzel olurdu. bayaaağ. Bugün ders çalışmaya başlamam gerekiyor. Sonra. Yarın devam etmem. Ve cumartesi. Ve pazar. Ve pazartesi. Ve 11 ocağa kadar... Dün Esra'nın odasında kaçak kaldım. Yuçi manyak gibi ders çalışıyor. Kendimi kötü hissetmeme neden oldu. 

Ayrıca bizim odada bir japon balığı var. Ve ses çıkartıyor. Louie Anderson'ın balığı gibi konuşmaya başlayacak diye korkmaya başladım.

Eğer İstanbul'a geçen hafta gitmeseydim bu akşam gidecektim. KEŞKE GİTMESEYDİM. 

-geçenlerde aldığım naneli ayranın son kullanma tarihi geçmiş :(

2 yorum:

  1. Bence kellogs almak istedin ama nesfit aldın.

    YanıtlaSil