25 Aralık 2012 Salı

Geçen gün Görkemlerde şarap içtiğimiz gece sarhoş olduktan sonra yatmaya karar verdim. Burak Bursa'da olduğu için onun yatağına yattım. Yatağı hem pencere hem kalorifer kenarındaydı. Pencereyi açtım. Biraz dışarıyı izledim. Perdeyi açık bırakarak uyudum. Uyandığımda uçan martılar gördüm. Huzurlu uyuyabildiğim evleri çok seviyorum. Bence dünyanın en güzel duygusu, güven.

Sanki hayatım boyunca bir daha kimse bana o tanıdık güveni vermeyecekmiş gibi.. Bunu sürekli düşünüp ve sonrasında da üzülüp duruyorum. Dinlerken birini düşünmelik şarkıların listesi gün geçtikçe kabarıyor, ama düşünecek adam bir türlü gelmiyor. İçimde vermeye hazır o kadar büyük bir sevgi var ki, bekledikçe çürüyecek diye çok korkuyorum.

-Birini en koşulsuz, en aptal gibi ve en her şeyimle sevebileceğim dönemde -hani böyle her şey en temiz haliyle havada asılı dururken, ne bileyim işte, evrende süzülürken- kötü bir şeyler olduğu için, şimdi kafamı kaldırmaya korkuyorum. Çürüyor muyum?

7 yorum:

  1. Yazdıkların çok tanıdık geldi bundan 1 sene oncesine kadar ben de her sey artık hep yuzeysel olacak diye dusunuyordum, her seyimi vermeden ugrasmadan seviyormus gibi olmak bile rahatlatıyordu-- tabi kısa bir sürelik. Ama sonra geçiyor,bir şey muhakkak oluyor. Güzel bir şey, içten ve güvenli bir şey. Kesinlikle sen çürümeden gelir o:)
    photostorming-deniz

    YanıtlaSil
  2. O adam mı karşına çıkmıyor? Yoksa kafanı kaldırmadığın için mi göremiyosun bence yazıdaki esas karmaşa bu...hayırlısı olsun de bence...

    YanıtlaSil
  3. Ah Bilgeciğim,
    Bana o kadar senin yaşındaki beni hatırlatıyorsun ki!
    O hissiyatını kelimelere döküşün, bakış açın, sıradan şeyler içerisinde gördüğün mizah, kimsenin takılmadığı ayrıntılar hakkında cümle kuruyor olman bana o kadar tanıdık ki... O kadar olur. Şu an, bunu okurkenki hislerini bile tahmin ediyorum; ama yine de yazıyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela benim yaşımdayken böyle düşünüp bir süre sonra şarkı ithaf etmelik adamla tanıştın değil mi DEĞİL Mİ?!

      Sil
    2. Tanıştım, hala da tanışıyorum. :) sen de tanışacaksın. Şimdilik sadece eğlenmene bak. Flört etmeyi öğrenmen, o enerjiyi yayabilmek zaman alacak.

      Sil
  4. Ay ya da bilemedim, ne biçim konuşuyorum böyle? Belki senin için böyle değildir.

    YanıtlaSil