2 Aralık 2012 Pazar


Dün akşam, yarın sınavım olduğu için çok dışarı çıkasım vardı. Akşam üzeri kuzenimin nişanında, 4 yaşında obez bir çocuğa neler yediğini sorup "O kadar çok şey yedim ki hatırlamıyorum.. Sanırım hafızamı da yedim bence." cevabını alıp uzaklara dalmıştım. Daha sonra da Corvus'a gittik. Hepimizin hayatının aşkı olan hayallerimizi süsleyen pek şahane kardeşimiz Corvus'a bir kızla el ele girince içkimi döktüm hasjdk. Bir süre dedikodu yaptık. Sonra zenginmişiz gibi pahalı içkiler içip hesap öderken "hff fıstık da mı paralı :((" diye mızlandık. Saat 3 gibi gördüğüm öğrenci evlerinin en dağınık olanına gittik. Ben halıya yapışmış mandalinalı evi atlatamazken şimdi başıma bir de kirlilerini salonda yere atan bir ev çıktı. Sabaha karşı rahatsız gibi huzursuz gibi ama aynı zaman da rahat gibi de bir şekilde kıyafetlerimle uyudum. Yarın sınavım olduğu için bütün gün ders çalışmam gerekiyor ve bu durumdan hiç hoşnut değilim. Birazdan kütüphaneye gideceğim çünkü Barış'la İNEKLER GİBİ ÇALIŞIYORUZ TAMAM MMIIAA İNEKLLEERRR GİBİ içerikli bir konuşma yapmıştık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder