11 Aralık 2012 Salı

Ders çalışmak için derslere girmedim, saatlerdir sabahlığımla oturmuş Bowerbirds'ün aynı şarkısını dinliyorum. Dışarı çıkmayı hiç ama hiç ama hiç istemiyorum çünkü kesin bok gibi soğuktur. 3buçukta sosyal psikoloji sınavım var. Her şeye bir isim bulmuşlar. Mesela babanızdan izin isterken asıl istediğinizi sona bırakma taktiğinizin bile psikolojide bir adı var arkadaşlar. Yani sanmayın ki o taktiği siz buldunuz. Dün gece yatağa girdikten 1 saat sonra filan anca uyuyabildim. Normal şartlarda ben, 1 ila 3 dakika arasında uykuya dalabilen bir insanım. NEDEN BÖYLE OLDU? Cuma günü Harry Potter film gecesi var. Rüyamda da cuma günü bir kuzenim evleniyormuştu. BEN GELEMEM filan dedim insanlara. Her şey çok saçma lan. Bir de Harry Potter hayranı olmayışım var mesela. Ne bileyim. Zaten o film geceleri hep yalan oluyor. Çünkü birileri şarap getiriyor. Anlatabildim mi. Öyle.

-Koskoca yurtta bir tane kahve falı bakabilen kadın yok mu ya?!




4 yorum:

  1. insan harry potter sevmez mi la.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter'a karşı boş değilim ama olmasaydı hayatımdan bi şey eksilmezdi.

      Sil
  2. Üstüne gitme...

    YanıtlaSil