31 Aralık 2012 Pazartesi

Bütün gün 2 çiftle beraberdim. Gün içinde "ya keşke sen bufalo avlasan ben de ateş yaksam :))" cümlesine bile şahit oldum. Aslında cognitive çalışacaktık. Sanki her şeyi biliyor gibiydik. Bütün suçu çiftlere atmayayım yani. Çalışmalar yalan oldu, dolan oldu. 12'de kütüphanedeydik. Biraz çalıştık. Sonra stalkinge başladık. Sonra molalar. Sonra webcam toy ile oynamalar. Sonra akşam kütüphaneden G binasına geçtik. Pizza söyledik. Sonra Ahmet "yemek yedikten sonra 1 saat çalışmamak gerekiyormuş." dedi. Sonra mızıka çaldım. Sonra videolar izledik. Sonra çiftler tamamen kendi aralarında muhabbete daldı. Arada beni yokladılar. Ben kafamı masaya gömüp Bowerbirds dinledim. Sonra saat 00:00 oldu. 2012'nin son gününe G binasında 2 çiftle oturarak girdim. Oradan yurda geldik. Çiftler kayboldu. Ben de Ege, Mutlu ve Ali'ye bilendim. Bir çocuk bize balon vardı. Balonu şişirip şiririp "iiyykkkk" sesi çıkartarak indirdim. Oda arkadaşlarım yoklar. Gün içinde aklıma odadaki balık geldi. Sabah yemini vermediydim. Odaya yeni geldim, hemen suyunu değiştirdim, yem verdim. Ne güzel de çalışmadım. Ne güzel de eğer İstanbul'a gidersem çalışamam, 1 hafta erken gideyim dedim de çalışmadım. Olsun. Napalım. 2. midterm'e bir sürü de çalışıp 37 alınca buna da az çalışarak gireyim bari. Bu gerizekalı düz mantığa bulaştığıma inanamıyorum lan. NEYSE. Bakalım neler olacak-tı.

Yarın akşam ne yapacağımızı bilmiyoruz. Sena yurda gelcek. Biraz burda takılırız. Sonra Ezel'in DEFOL 2012 temalı home party'si bana çok cazip geliyor mesela. Çünkü ev partisi en sevdiğim şey. Ama Ezel'in evi de yalnızca zeginlerin bildiği bir yerde. ARABA LAZIM. Ayrıca Sena dışarda olmak istiyor fakat lakin ki normal zamanda bile yer bulamadığımız Bestekar 31 Aralık'ta efendime diyeyim bir ET PAZARI olur. (BESTEKAR'DAN BAŞKA YER BİLMİYOR) Her neyse böyle böyle şeyler.

-ne güzel dertlerim varmış benim be.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder