29 Aralık 2012 Cumartesi

Bu seneye kadar yılın bu zamanları içimi bir heyecan kaplar, böyle bir kıpır kıpırlık, bir biten yılla ilgili hüzün, yenisiyle ilgili sevinç... Bu yıl hiçbir şey ifade etmiyor. Benim hislerime ne oldu amınakoyayım ya? Ne oldu? Bilemiyorum vallahi ne oldu. Hacer büyüyorsun dedi. Beğenmedim. Bilemiyorum vallahi ne oldu. 2012'yi şöyle bir düşünüyorum.. Normaldi yani sanırım. Beni çok üzen bir şey olmadı. Çok sevindiren bir şey de olmadı. Nankörlük etmeyeyim, çok üzen bir şeyin olmaması o yılı iyi yapar. 

Dün ders bitince sınıftan takım elbiseli bir adam belirip ARKADAŞLAR WINSTON İÇEN VAR MI? dedi. Sonra Winston içen birine bir paket Winston attı. Sonra PEKİ LUCKY STRIKE VAR MI? dedi. Bir kişiye de ondan attı. Sonra gitti. Böylesi saçma bir şeye neden şahit oldum? Kelebek etkisi teorisine göre, bu olay hayatımı nasıl etkileyecek? Kesin yanlış bir hayatı yaşıyorum. Yani adamın elindeki paketlerden biri Camel olsaydı ve bana atsaydı belki bir paket bedava sigaram olacaktı fakat ben orada sadece figuürandım. Demek istediğim o ki, bütün günlerim figüranlıkla geçiyor. Sanırım hiç esas kız olamayacağım. En sevdiğim şarkı New Slang olabilir ama emin değilim.  Esas kız diyorduk. Bütün hayatımı romantik bir aşk yaşamaya adamışım gibi bir izlenim bıraktıysam allah da benim belamı versin. Aslında öyle değil. Yanlış anlaşılıyorum. Bir yıl daha bitiyor. Ve aslında dünya güneş etrafındaki bir tam dönüşünü tamamlıyor. Başka bir sikim olduğu yok. Fakat bu sırada bir sürü şey oluyor. Mesela mevsimler, gibi. Keşke şu an kafam güzel olsa. Yani, illegal güzellikler. 

Yani. 

Ruhum portakal posası gibi. 

3 yorum:

  1. Bi şey diyim mi. Benim hayatımda da figüransın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANONİMSİN LAN. YARDIMCI KADIN OYUNCU OLACAK HALİM YOK YA.

      Sil
    2. Büyük harfle yazınca lafı soktum oldu sandın di mi. OLMADI. BI BOK OLMADI.SENI SEVIYOM.

      Sil