24 Aralık 2012 Pazartesi

1999 yılında ud ile biten (ut da olabilir, hiçbir zaman emin olamayacağım) müzik kariyerim 2012'nin son günlerinde mızıka ile yeniden mi canlanacaktı? Göreceğiz...

Sabah ablamlar işe gittiğinden eniştemin annesi de akşamdan buraya geldiğinden kendisiyle baş başa kahvaltı ettik. Bana "Peki Bilge mesela karamsar ruh haline girdiğimizde nasıl çıkabiliriz?" dedi. 1buçuk yıllık psikoloji bilgim çok sevgili okulumun bilişsel sevdasından ötürü kendisine "Hmm.. Seratoni.. Yok... Şimdi beyinde hippocampus'un altında amygdala diye bi şey var tamam mı....... hehe şey ya. Çok düşünmiycen öyle Emine teyze. Çay?" demek durumunda kaldım. O da "doğru diyorsun..." dedi.

Sonra Taksim'e gittim. Sercan'la buluştuk. Mızıka almak istediğimi söyledim. Sonra Sercan "BENDEN SANA YILBAŞI HEDİYESİ OLSUN!" dedi. Sonra mızıkam oldu. Daha sonra Burak da geldi. Sercan ve Burak'la beni Osman tanıştırdı. Fakat Osman yoktu. İşte bu çok saçmaydı. Ama olsun, napalımdı. Sonra Mecidiyeköy'e gittik. Merve, Görkem ve Harika'yla buluştuk. Sonra ordan ben Bostancı'ya gelmek üzere çiftkatlı otobüse bindim. Çifkatlı otobüsün üst katına oturmadıktan sonra ona binmenin hiçbir anlamı olmadığı için hemen üst kata çıktım. Üst katta bi teyzenin yanı boştu. VE YANINA OTURMAMA İZİN VERMEDİ. "Hfff dizm ağrıo bnm bşka yre otr .s:S.:s.s.s" dedi. Cevab veremedim. Aşağı indim :(((8

Eniştem kuru fasulye yapmış. Zorla yedirecek sanırım.
Yarın Ankara.

-Gidemem çok soğuktur şimdi, Ankara.

3 yorum:

  1. şu kadar şey yazana kadar google yapaydın ya http://tr.wikipedia.org/wiki/Ut ... hep bi çelişki yazılarda arkadaş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir zaman emin olmamaya devam edeceğim çünkü kursa giderken UD METODU diye bir kitabım vardı ve fakat lys edebiyat sınavında yazım hatalı soruda ud vardı yani doğru cevap ut idi. HER ŞEY ÇOK ZOR.

      Sil