23 Kasım 2012 Cuma

Sabah çıkarken pencereyi açık bıraktığım için duyduğum pişmanlık beni öldürecek. Oda arkadaşlarım hala yoklar. Yalnızlık güzel fakat lakin ki boku çıktığında pek de eğlenceli olmuyor. Yarın Osman geliyor. Çok özledim. Geçen gün kendimi Osman'ı düşünüp gülümserken yakaladım! Bugün Hüseyin hoca haftayaki sınavı erteleyip bir saat erken bıraktı. Geçen hafta da benimle açık açık flörtleşmişti zaten.....slk şy yaa :D:D:dd
























Akşam yemeği için pizza söyledim. Gelince aşağıdan aradılar. "Yyyae size zahmet 4. kata kadar çıkarıverin be abiler." diyecek olup içime içime attım. Bi gün o merdivenleri çıkarken TIK diye gitçem.

Bu aralar ilişkiler üzerine çok kafa yordum. Dün gece Merve'yle 3'e kadar filan konuştuk. Merve imrenilesi bir aşk yaşarken aşka inanmadığını iddia etmesi bir gün ağzına ağzına vurmama sebep olacak.

-tuvaletten tuvalet kağıdı çaldım.

9 yorum:

  1. olm ellerin cokzel lan:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam spatula gibi olduklarını söyler..

      Sil
    2. hiçte bile uzun uzun ne güzeller

      Sil
  2. aşka inanmıyorum demenin cool olduğunu sanıyo galiba salak! benim yerime de vur ağzına ağzına..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cool olduğunu sandığı için değil, haklı sebepleri olduğu için öyle söylüyor. Salak dediğin için de özür dilemen gerekiyor.

      Sil
    2. meraba.
      aşk sandıklarınız aslında birer orta kulak iltihabı.
      sevgiler.

      Sil
  3. merveyi de seni de çoook uzun zamandır takip ediyorum. Merve adına çok sevindim bu arada yeni mi bu aşk?:p

    YanıtlaSil