2 Kasım 2012 Cuma


























LU.

5 yorum:

  1. Hep mutlu ol.

    YanıtlaSil
  2. gecen sene bu zamanlar, hatta bu zamandan cook onceleri boyle takip ederdim seni. yazdiklarin, fotograflarin cok hosuma giderdi. mesela senin sayende bowerbirds dinlemistim, ruyamda bana action samplerini gunes olmadan SAKIN KULLANMA demistin. uyguluyorum da. ha iste haberin olmadan guzel seyler yaptin Bilge. (abla). ama yok lan, aramizda 3 yas var. ya da 4. ablaya ne hacet. diyecegim o ki, sen mutlu ol Bilge. kalbin guzel cunku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilge beni takmadi lan. :(:((

      Sil
    2. :) takmadım deyil ya, görmemişim. Rüya şeysini sanki hatırlıyorum konuşmuş muyduk acaba yoksa formspringten filan mı söylemiştin, öyle bi hatırladım sanki. Teşekkür ederim, sen de mutlu ol bence :)

      Sil