13 Kasım 2012 Salı

Geçen gün aldığım radikal kararlar nedeniyle bu haftadan itibaren bütün derslere girecektim. Dün tamam, bugün tamam. Sanırım buraya kadarmış.

Akşam medya konulu bir seminere katıldım. Cnn Türk ekonomi muhabirine kariyerli sorular yöneltilirken benim "ya peki mesela şimdi bi yerde kaza oluyo, sonra onu bi vatandaş video'ya çekiyo filan ya işte O SİZE NASI HEMEN GELİYO MESELA BEN ONU ÇOGMERAGEDİYOM?" sorusunu yöneltmem, kariyer planı listemde "medya"nın üzerine çarpı atmama vesile oldu.

Merak edenler için: Herhangi bir olayı videoya çektikten sonra herhangi bir haber kanalını arayıp "elimde böyle bir video var." diyen psikopatlar varmış. Tabii bu aklıma geliyordu da bir insan neden böyle bir şey yapsın ki lan? sorunsalım yüzünden "yokyok öyle deyildir, daha kompleks bir iş dönüyor olmalı" diye düşünüyordum. Hayal kırıklığımla baş başa kaldım tabii sonra.


10 yorum:

  1. bir zamanlar seni hiç sevmiyordum.sebepsizce.kıskanıyordum sadece. ama şu an sana aşığım.bir şey yaz da okuyayım diye can bakıyorum.iyiki varsın! teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Canııım para alıyolardııır onlaaar ondan arıyolardııır ;)

    YanıtlaSil
  3. Neden kendi kendine methiyeler düzüp kendi kendine cevap veriyorsun.

    YanıtlaSil
  4. ilk yorumu yazan benim ve ondan baska bir şey yazmadığıma yemin bile edebilirim. şimdi içindeki fesatlığı da al ve duygularımdan yavasça uzaklaş lanet olası pislik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, bana demiş o. Biraz korkunç.

      Sil
  5. mesela böyle adam yaralama vs videoları geliyor ya, polis kamera açısından filan onların peşine düşüp "videoya çekene kadar 155'i aradın mı hemşerim?" desin istiyorum; çünkü CSI izlemeyi severim.

    YanıtlaSil
  6. Videolara para veriyolar

    YanıtlaSil