17 Kasım 2012 Cumartesi

Dün sinema gecesi vardı. Film izlemek dışında yapılabilecek en gereksiz şeyleri yapmış olabilirim. Mesela yaklaşık bir saat boyunca yeni tanıştığım bir insanla duvarlara gömülü yangın söndürme hortumu dolaplarının içinde filan, kaybolan telefonumu aramış olabilirim. Üstelik kafam iyi bile değildi. Kafam sadece biraz tatlıydı. Çok az. Ama canım sıkılıyordu. Çünkü fantastik şeyler sevmem ve film gecesinin teması Marvel Filmleri idi. Çünkü  arkadaşlar bence bir adam kocaman yeşil bişiye dönüşemez. Dönüştüğünde düşünebildiğim tek şey ise "ÇOK SAÇMA." oluyor. Ne yapayım. Sevmiyorum. Sonra ne bileyim Iron Man mesela. Sevmem. Yok. Napalım. Olmuyor. Sevemiyorum. Çocukken de sevmezdim. Spiderman ilk vizyona girdiğinde de şey olmuştu. Gitmiştik. Çok sevmiştim. Çünkü Tobey Maguire oynuyordu. Ona baya aşık olmuştum. Ben gönül insanıyım. Öyle örümcekle yarasayla filan herhangi bir alakam olamaz.

Şimdiyse kafamda boktan bir ağrıyla uyanıp kahvaltı olarak üç beş kurabiye yedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder