30 Kasım 2012 Cuma

Dün akşam eve gelme sebebim tamamen ders çalışmaktı. Eve geldikten sonra 2 saat uyumak istedim. Saat bu sırada 8 filandı. Uyandığımda ise 9'du. Hmm.. SABAH DOKUZ! Benim bu sınavdan yüksek almam lazım  arkadaşlar anlıyor musunuz? Yüksek derken, çok da yüksek değil. Ama yüksek. Çok yüksek alsam da baya güzel olur ama öyle şeylerde gözüm yok. Sonuçta aza kanaat getirmeyen çoğu bulamaz çocuklar. Ben de böyle bir insanım. Annemden babamdan böyle gördüm. Mesela o yüzden bazı sınavlarda cevabı bildiğim halde yazmam, neden, çünkü aza kanaat getiririm..............

13 saat uyumama rağmen neden hala uykum olduğunuysa pek bilmiyorum. Tek bildiğim cognitive çalışmam gerektiği. Tam olarak 4 günüm filan var. Aaa.. Çokmuş lan aslında. Ben 3 sanıyordum. O ZAMAN BUGÜN DE Mİ ÇALIŞMASAM ACABA.

Yok yok tamam. Çalışayım ben.




Böyle şeyler öğreniyoruz işte biz. Aslında burdan bakınca eğlenceli filan gibi görünüyor. Fakat değil. Biraz güzel aslında. Ama. Az.

-eve gelmemeliydim sanırım bence galiba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder