9 Kasım 2012 Cuma

Bu hafta ilginç bir şekilde rasyonalizasyon yapmadım ve kendimden beklenmeyecek bir ders çalışma şeysi sergiledim. İşler hep böyle işlese belki bir gün BAŞARILI bile olurum.

Çarşamba günü Can'la Cloud Atlas'a gidecektik fakat lakin ki orospuçocuğunun teki sinema saatlerini internete yanlış girmiş. 15:15 seansı olduğuna emindim lan. Görünce "biri bizi düşünür kehkehkeh" diye kendi kendime söylendim, kendi kendime gülüştüm fakat gittiğimizde gişedeki kadın "15:15 diye bişiyog." dedi. OYSAKİ JIM STURGESS GÖRECEĞİM DİYE NASIL DA HEYECANLANMIŞTIM. Filme giremeyen bir insanın yapacağı 10 şeyden herhangi birini yapıp masaj koltuğuna bir lira attım. Gülmekten masajlanamadım. Sonra biz de James Bond'a girdik. Ben sevmem öyle şeyler. Can çok eğlendi. Ben de baktım.

Sonra da yeni menümüz olan kokoreç-midye yaptık.

Sonra dramayı zorla bıraktırtıyorlar bana. Yarına çalışma koymuşlar. Ben nasgidim yarın allağaşkınıza? Pasif üye olayım bari. Oyuna çıkmayayım ama arada gidip takılayım. Artiz olacaktım ne güzel ya. Hoş olmadı. Hiç hoş olmadı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder