16 Ekim 2012 Salı

Sınava 15 dakika kala sandviç aldım. Sandviç 2 parçaydı. Bir parçasını yedim diğer kısmı plastik kutusunda kaldı. Çıkınca drama atölyesinden önce yerim diye hayaller kuruyordum. Hocamız bütün eşyalarımızı sıradan uzaklaştırmamızı isteyecek kadar ruh hastası fakat lakin ki sandvicim de mi be hoca? Sandvicimi kürsüye koydurdu. Sandvicimi orada unuttum. Bunu dramada sahnede gözlerim kapalı bir şekilde birilerinin suratlarını ve kollarını ve saçlarını ve vücutlarının başka bölümlerini elleyerek eşimi bulmaya çalışırken hatırladım. Çok üzüldüm. Mola verdiğimizde sınıfa koştum. Kilitliydi. Umarım hoca unuttuğumu fark edip suçluluk hissetmiştir. Daha sonra da odaya gelirken aşağıdaki otomattan susamlı çubuk kraker alacaktım. Yanlışlıkla uludağ gazoz aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder